اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

طرح‌های عمران شهری شهرداری شاهین‌دژ افتتاح شد

فرماندار شاهین‌دژ گفت: به مناسبت هفته دولت امروز طرح‌های عمران شهری شهرداری شاهین‌دژ و یک طرح مخابراتی در شهرک صنعتی شاهین‌دژ افتتاح شد.

طرح‌های عمران شهری شهرداری شاهین‌دژ افتتاح شد

بهروز بهروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روز شنبه به مناسبت آغاز هفته دولت برنامه‌های اجرایی شامل افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف و آغاز مسابقات چند جانبه فوتبال در شاهین‌دژ به مناسبت هفته دولت انجام شد.

وی ادامه داد: دستگاه اجرایی پروژه‌های قابل افتتاح در روز شنبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان بوده که مراسم افتتاح در سالن حافظ ارشاد تربیت بدنی شاهین‌دژ اجرا شد.

بهروزی با بیان اینکه امروز طرح شهری شهرداری شاهین‌دژ افتتاح می‌شود، ابراز داشت: پل قزلناو، سنگ فرش معابر خیابان مطهری و شهداء، میدان میوه و تره بار، مجتمع رفاهی پارک زرینه رود از جمله پروژه‌های شهری شاهین‌دژ در هفته دولت است که امروز افتتاح می‌شود.

وی افزود: یک طرح مخابراتی در شهرک صنعتی شاهین‌دژ و مخزن 2 هزار مترمکعبی آب شرب محمودآباد از پروژه‌هایی است که امروز افتتاح می‌شود.

بهروزی ادامه داد: دستگاه اجرایی افتتاح پروژه‌های مذکور امروز شهرداری شاهین‌دژ، مخابرات و آبفای شهری بوده و در محل شاهین‌دژ شهرک صنعتی شهر محمودآباد افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه دوشنبه روز کارمند بوده، افزود: روز دوشنبه مسابقات تکواندو جام دولت و مسابقات فوتسال جام دولت برگزار می‌شود که دستگاه اجرایی این اداره ورزش و جوانان بوده که در ساعت 10 صبح در محل سالن 2000 نفری برگزار می‌شود.

فرماندار شاهین‌دژ یادآور شد: روز سه‌شنبه نیز که روز داروسازی و روز بزرگداشت ذکریای رازی است صعود کوهنوردان گروه روایت فتح به قله الوند همدان در طول هفته دولت انجام می‌شود که توسط اداره ورزش و جوانان انجام می‌شود.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول