اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد:

محور یاسوج به اصفهان فاقد استانداردهای معمول است

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 نقطه حادثه‌خیز در محور یاسوج به اصفهان وجود دارد.

محور یاسوج به اصفهان فاقد استانداردهای معمول است

منوچهر سیاهپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: خطرناک‌ترین محور اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر من به عنوان یک کارشناس، همین محور یاسوج به اصفهان است.

مسئول برقراری حفظ نظم و امنیت جاده‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از مجموع 518 کیلومتر راه‌های اصلی این استان، 106 کیلومتر آن یعنی یک پنجم این راه‌ها متعلق به همین محور است.

سیاهپور افزود: از مهم‌ترین دلایل خطرناک بودن این محور می‌توان به عرض کم و شیب‌های تند اشاره کرد که سالانه شاهد حوادث ناگواری در این محور هستیم.

وی در ادامه گفت: از نظر ما این جاده استانداردهای معمول را ندارد که تنها با چهار خطه کردن می‌توان از میزان خطرات احتمالی آن کاست.

رئیس‌ پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد از وجود 14 نقطه حادثه‌خیز در این محور یاد کرد و گفت: از اصلی‌ترین حوادث می‌توان به خطرات ناشی از رخ به رخ شدن خودروها در این محور یاد کرد.

سیاهپور این جاده را فاقد علائم هشدار دهنده از جمله علائم خط‌کشی شده و افقی دانست و گفت: با وضعیتی که این محور دارد هر چه قدر هم که مأموران ما در آن برای نظم و امنیت جولان دهند باز هم باید منتظر حوادث باشیم.

وی 30 درصد تصادفات سال گذشته را مربوط به حوادث این جاده دانست و گفت: تنها به دلیل رخ دادن چند حادثه از جمله در محور دشت‌روم باعث شد که آمار این محور کمی پایین بیاید ولی باز هم از نظر ما این محور پرخطرترین جاده مواصلاتی استان است.

رئیس‌ پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این موضوع موجب نمی‌شود که ما وظیفه خود را در این جاده به فراموشی بسپاریم بلکه سعی خواهیم کرد با اقدامات مضاعف از جمله در چند برابر کردن گشت‌های پلیس، تا حدودی از حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/2571/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول