اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد حمل و نقل مطرح شد

نبود جاده مناسب، عامل اصلی نرسیدن سوخت در زمستان به روستاها

فرماندار لنده با اشاره به وضعیت‌ راه‌های ارتباطی روستاها گفت: نبود جاده ارتباطی مناسب یکی از عواملی که در زمستان باعث نرسیدن سوخت به روستا می‌شود.

نبود جاده مناسب، عامل اصلی نرسیدن سوخت در زمستان به روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان ظهر امروز در جلسه ستاد حمل و نقل، سوخت و شورای ترافیک شهرستان لنده  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: امیدواریم دولت تدبیر امید با رویکرد حل مشکلات اساسی مردم، خدمت صادقانه به مردم را با تدبیر و امید پیگیری و حل و فصل کنند.

وی افزود: سال گذشته در بسیاری از روستاهای بخش موگرمون و بخش مرکزی لنده، برخی از شهروندان به لحاظ تامین سوخت (نفت سفید) دچار مشکل کمبود شده بودند که در اسرع وقت پیگیری و حل آن به سختی انجام گرفت.

فرماندار لنده گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند امسال در فصل زمستان چنین وضعیتی را مشاهده نکنیم.

فاطمیان  تصریح کرد: تعاونی‌های روستایی و اداره امور عشایری شهرستان باید نسبت به معرفی عاملین توزیع سوخت هرچه سریعتر هماهنگی لازم را با فرمانداری و ستاد فراورده‌های نفتی شهرستان‌های کهگیلویه و لنده به‌عمل آورند تا اگر روستایی مشکل سوخت (نفت سفید) دارد در اسرع وقت به روستای مذکور سوخت رسانی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات عدم سوخت رسانی به روستاها نبود جاده مناسب است که در زمستان به علت بارندگی دچار آسیب می‌شوند و عملیات سوخت‌رسانی به روستاها را با مشکل مواجه می‌کند.

فاطمیان به عدم گاز رسانی به برخی از نقاط شهر به‌علت نبود زیرساخت‌های لازم اشاره کرد و گفت: در برخی از نقاط شهر لنده به واسطه نبود زیر ساخت لازم جهت احداث خط لوله گاز برخی از شهروندان از این نعمت الهی محرومند که متقاضی نفت سفید بوده، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید نسبت به تامین سوخت این شهروندان اقدامات لازم را به‌عمل آورد.

رئیس ستاد سوخت شهرستان لنده در پایان تصریح کرد: امیدواریم با تعامل خوبی که بین دستگاه‌های خدمات‌رسان سراغ داریم در فصل زمستان شاهد هیچ کمبودی در خصوص تامین سوخت روستاها در سراسر شهرستان نباشیم .

انتهای پیام/82013/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول