اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان:

لزوم حمایت بیشتر از معادن/ هماهنگی منابع طبیعی و محیط زیست با معدن کاران را خواستاریم

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان با اشاره به لزوم حمایت بیشتر از معادن گفت: امیدواریم سازمان منابع طبیعی و سازمان محیط زیست همکاری بیشتری با معدن کاران داشته باشند.

لزوم حمایت بیشتر از معادن/ هماهنگی منابع طبیعی و محیط زیست با معدن کاران را خواستاریم

فریدون هدایت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز به کار دولت جدید و انتظارات فراوان مردم از دولت جدید اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین انتظار ما بهبود فضای کسب و کار است که باید در این زمینه فعالیت های بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: معادن ما دارای مشکلات زیادی هستند، بازار صادراتی محصولات با مشکل مواجه است و امیدواریم دولت جدید بتواند با اتخاذ سیاست‌های جدید و کارآمد به اصلاح این مشکلات بپردازند.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان گفت: بسیاری از معادن با ظرفیت مناسب کار نمی کنند که نیاز است با سیاست‎های حمایتی از این بخش حمایت بیشتری انجام گیرد.

* منابع طبیعی و محیط زیست مشکلاتی ایجاد می‎کنند

این مسئول ادامه داد: در رابطه با معدن با مشکلاتی از طرف سازمان منابع طبیعی و سازمان محیط زیست مواجه هستیم که این مشکلات مربوط به بخشی قوانین است که ما را در هنگام اجرا با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

هدایت تصریح کرد: برای نمونه قانون ارتقای بهره‌وری وجود دارد که این اجازه را می‎دهد که واحد فرآوری در معدن ایجاد شود، اما منابع طبیعی و محیط زیست با این طرح مخالفت می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم هماهنگی‎ها انجام شود تا شاهد هماهنگی بیشتر سازمان منابع طبیعی، سازمان محیط زیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت باشیم تا مشکلات و مسائل مربوط به بخش معدن برطرف شود.

* ثبات اقتصادی بر روی صنعت معدن بسیار تاثیرگذار است

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان متذکر شد: ثبات اقتصادی بسیاری از مسائل و مشکلات را حل خواهد کرد به خصوص که ثبات اقتصادی تاثیر فراوانی بر روی بخش معدن دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مشکلات اقتصادی باعث بروز مشکلات زیادی شده که باید مشکلات حل شود.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول