اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از اولین جلسه منتخبان شورای مشگین‌شهر با فرماندار

سخن از قانون از سوی فرماندار تا اعتراض یک منتخب شورا/ بوی خداحافظی شهردار می‌آید

منتخبان دور چهارم شورای شهر مشگین‌شهر جلسه‌ای با فرماندار این شهرستان داشتند که در این جلسه هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و تبادل نظرات در این جلسه صورت گرفت.

سخن از قانون از سوی فرماندار تا اعتراض یک منتخب شورا/ بوی خداحافظی شهردار می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین جلسه اعضای جدید شورای شهرستان مشگین‌شهر با حضور فرماندار این شهرستان با حواشی جالبی همراه بود که از نظر خوانندگان می‌گذرد.

*این جلسه با یک ساعت تاخیر آغاز شد و طی این مدت بخشنامه جدید وزارت کشور در مورد انتصاب و عزل شهرداران جدید در بین اعضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

*این جلسه در حالی برگزار شد که اکثر اعضای جدید شوراهای شهرهای مشگین‌شهر نیز در این جلسه حضور داشتند و نوعی اختلاف نیز در بین اعضا مشهود بود.

*تمامی بخشداران نیز در این جلسه در ردیف‌هایی در کنار سید حمید عباداللهی فرماندار مشگین‌شهر حضور داشتند.

*فرماندار مشگین‌شهر در ابتدای این جلسه با آرزوی موفقیت برای منتخبان جدید شورا از آنان خواست در انتخاب شهردار جدید به عنوان اولین اقدام شورا بعد از تحلیف و پس از بررسی گزینه‌های مختلف و همفکری در انتخاب شخص مورد نظر برای سمت شهرداری مشگین‌شهر، فرمانداری را نیز در جریان این امور و انتخاب شخص موردنظر قرار دهند.

*عباداللهی خطاب به اعضای شورا گفت: انتخاب یک صفر کیلومتر و فردی که با کارهای عمرانی و اجرایی هیچ آشنایی ندارد به عنوان شهردار این نهاد را با مشکلاتی متعدد رو به رو خواهد ساخت.

*سئوالات مکرر اعضای جدید شورا در مورد قانون جدید عزل شهرداران یکی از نکات جالب توجه این جلسه بود.

*اجرای قانون از سوی اعضای شورای شهر از سوی فرماندار شهرستان مشگین‌شهر مورد تاکید قرار گرفت.

*مهران فاطمی یکی از اعضای جدید شورای مشگین‌شهر در واکنش به سخنان فرماندار اظهار داشت: شما که سخن از قانون می‌گویید، شهرداری که بر اساس قانون می‌تواند فقط 5 درصد مستغلات را به فروش برساند چگونه با نظر مثبت کمیته تطبیق به ریاست فرماندار اقدام به فروش 100 درصد مستغلات کرده است که فرماندار مشگین‌شهر نیز در پاسخ این سئوال گفت که شهرداری بر اساس قانون اقدام کرده است در حالی که این سئوال اسباب ناراحتی دو تن از اعضای شورای سابق شورای شهر را فراهم کرد به طوری که ولی قاسمی در پاسخ به مهران فاطمی بیان داشت: این سئوال شما عارضه‌ای است برای آینده این شهر و اگر شهرداری هر موفقیتی داشته در گرو توسعه پایدار بوده است.

*عزیز محمد حسینی یکی دیگر از اعضای با سابقه شورا به گفتن ما قانوناً از حق خود استفاده کرده‌ایم بسنده کرد.

*با متشنج شدن فضا فرماندار مشگین‌شهر ختم جلسه را اعلام کرد و گفت: اینگونه بحث‌ها باید در جلسات داخلی شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/62007/ب40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول