اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر مشگین‌شهر:

نظر بر ابقای شهردار فعلی دارم / هر 9 نفر شورا با هم هماهنگ خواهیم بود

منتخب شورای شهر مشگین‌شهر گفت: به خاطر خدمات گسترده انجام شده در شهرستان مشگین‌شهر نظر بر ابقای شهردار فعلی دارم.

نظر بر ابقای شهردار فعلی دارم / هر 9 نفر شورا با هم هماهنگ خواهیم بود

ولی قاسمی که منتخب شورای شهر در دور دوم، سوم و چهارم شورای اسلامی شهرستان مشگین‌شهر از سوی مردم و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا بود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به سئوالاتی در خصوص انتخاب شهردار جدید مشگین‌شهر، میزان هماهنگی با اعضای شورای فعلی و مخالفت اعضای شورا با برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران پاسخ داد که این گفت‌و گو را به شرح زیر می‌خوانید.

آقای قاسمی به عنوان یکی از اعضای شوراهای شهر که سه دوره در پارلمان محلی توسط مردم انتخاب شده‌اید، آیا تصمیم بر ابقای شهردار فعلی دارید یا خیر؟

قبل از پاسخ به سئوالات لازم می‌دانم از لطف و عنایت مردم فهیم و قدر‌شناس شهرستان مشگین‌شهر که مجدداً بنده را مورد لطف قرار داده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

بنده ضمن انتقاد از برخی اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری، رضایت‌مندی مردم از عملکرد قابل قبول شهردار و کارایی و توان مدیریتی وی در این سمت و تغییر کاملاً محسوس در حوزه‌های مختلف شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله بازگشایی خیابان شهدا به طرف ارتش، خیابان حافظ و بلوار امین به سمت خیابان شهید فهمیده و تعریض ورودی خیابان دانش به طرف فرهنگیان و همچنین تکمیل مجتمع چند منظوره الماس غرب در ورودی شهر از سمت غرب و پروژه پارلاق در محله چایپاره و نیز پروژه چند منظوره سبزه میدان قدیم و انتقال میدان تره‌بار و ترمینال به بیرون از شهر و تکمیل و افتتاح پارک بزرگ ولایت در جاده گردشگری آق‌بلاغ و برخی اقدامات عمرانی، بهداشتی و خدماتی انجام گرفته در سطح شهر ابقای صفر جعفر‌زاده مورد انتظار و درخواست مردم و صلاح شهر و بنده می‌باشد.

تا چه اندازه با شش نفر شورای تازه انتخاب شده هماهنگی دارید؟

بنده با مطرح شدن این سئوال موافق نیستم چون در شورای دور چهارم هر 9 نفر برای پیگیری امور شهری و عمرانی با هم هماهنگ هستند و در اصل وظیفه شورا اینگونه ایجاب می‌کند که برای حرکت به سوی موفقیت و پیشرفت همه جانبه شهرستان همه اعضا با یکدیگر هماهنگ باشند، البته ممکن است در برخی از موارد اعضا سر برخی موارد با هم اختلاف سلیقه داشته باشند و این خود ذات کار شورا است چرا که شورا محل تضارب آرا و تبادل افکار است.

آیا سخنانی که در مورد اعضای شورای چهارم مطرح می‌شود در خصوص اینکه 6 نفر از اعضای جدید با هم هماهنگ هستند و 3 عضو دیگر با یکدیگر هماهنگ هستند، وجاهت ندارد؟

خیر، به فضل خداوند با تعامل سازنده و مطلوب اعضای شورا با یکدیگر و استفاده بهینه از تخصص و توانایی و کار‌ایی و برنامه‌های هر یک از اعضای کمیسیون‌های مختلف شهرداری و شورا انتظار می‌رود در کنار این عوامل همکاری مردم با منتخبان خود در آینده نه چندان دور شاهد شکوفایی و توسعه روز افزون کارهای عمرانی و ... خواهیم بود.

گفته‌ها حاکی از آن است که یکی از اعضای شورا به عنوان گزینه جدید برای سمت شهرداری مطرح است، آیا این موضوع صحت دارد؟

خیر، این موضوع در شورا موضوعیت نداشته و ندارد.

چرا اعضای شورا با نامه شهرداری مبنی بر اختصاص بودجه فرهنگی برای تجلیل از خبرنگاران به عنوان متولیان فرهنگ در شهرستان مخالفت کردند؟

بنده همیشه به شهرداران توصیه کرده‌ام از تیم‌های ورزشی و نخبگان و قهرمانان و بالاخص خبرنگاران حمایت جدی داشته باشند اما این موضوع باید در کمیسیون فرهنگی مطرح شده و نحوه تجلیل، مکان تجلیل و تشکیل جلسه مشخص شود و امیدواریم در آینده نزدیک با تجلیل از خبرنگاران جایگاه والای این قشر پر تلاش که هر تک تک آنها دغدغه پیشرفت شهر را با امر اطلاع‌رسانی دارند، مورد تجلیل و تقدیر قرار گیرد.

انتهای پیام/62004/ب40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول