اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا صورت گرفت

کلنگ‌زنی مسجد امام حسین (ع) اسکان عشایر منطقه سپیدار بویراحمد

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا کلنگ‌ مسجد امام حسین (ع) اسکان عشایر منطقه سپیدار بویراحمد به زمین زده، شد.

کلنگ‌زنی مسجد امام حسین (ع) اسکان عشایر منطقه سپیدار بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، بخشدار مرکزی بویراحمد، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیر بنیاد مسکن شهرستان و جمعی از مسئولان از منطقه سپیدار و حوزه جلیل و بابکان این شهرستان بازدید کردند.

برزو شجاعی‌پور هدف از این بازدید را بررسی مشکلات منطقه و رسیدگی موضوع جهت تسریع در رفع مشکلات مردم منطقه عنوان کرد و گفت: منطقه سپیدار به دلیل پراکندگی زیاد مشکلات عدیده‌ای دارد که انتظار می‌رود مسئولان توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

بخشدار مرکزی از مشکلات منطقه از جمله سپیدار مرکزی را کمبود آب شرب عنوان کرد و گفت: حوزه سپیدار مرکزی به دو قسمت سر سپیدار و سپیدار تقسیم شده و با وجود جمعیت انبوهی که در این منطقه ساکن هستند در بیشتر مواقع شبانه‌روز آب شرب به صورت کلی قطع بوده که قطعی مکرر مشکلات زیادی برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

شجاعی‌پور در ادامه اذعان کرد: آب شرب حوزه سپیدار مرکزی شهرستان با 17 روستا که بیش‌از پنج هزار نفر را زیرپوشش خود قرار داده با کمبود آب شرب مواجه شده که انتظار می‌رود مسئولان امر همت ویژه‌ای در رفع موضوع داشته باشند.

این مسئول با ابراز گلایه‌مندی از وضعیت کنونی در منطقه سپیدار مرکزی یادآور شد: مسئولان آب و فاضلاب روستایی باید نسبت به رفع موضوع چاره‌اندیشی کنند تا مردم در این فصل از سال کمتر دغدغه نبود آب داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در بازدید صورت گرفته از منطقه سپیدار و روستاهای جلیل و بابکان شهرستان بویراحمد کلنگ‌زنی مسجد امام حسین (ع) اسکان عشایر سپیدار از برنامه‌های مهم این بازدید نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا بود.

گفتنی است بازدید میدانی از روند چگونگی پیشرفت فیزیکی پروژه گازرسانی به حوزه جلیل و بابکان صورت گرفت که در این بین مدیرعامل شرکت گاز استان اذعان کرد: این پروژه گازرسانی تا دهه فجر امسال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول