اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مسجد شهدای پارس جنوبی افتتاح شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، مسجد شهدای پارس جنوبی افتتاح شد.

مسجد شهدای پارس جنوبی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شامگاه چهارشنبه در آیینی با حضور مسئولان و مردم و جمعی از کارکنان پارس جنوبی مسجد شهداء پالایشگاه چهارم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد.

امام جمعه عسلویه در مراسم افتتاحیه مسجد شهداء گفت: از تلاش و کوشش تمام کسانی که در بنای این مسجد تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در این مراسم با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) گفت: نماز ستون دین شماست و باید به نماز اهمیت بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام افزود: اگر نماز شما مورد قبول درگاه الهی واقع شود سایر اعمال شما نیز مورد قبول واقع می‌شود و اگر نماز شما رد شود سایر اعمال شما نیز رد می‌شود.

هاشمی‌نژاد خطاب به مدیران و کارکنان نیز گفت: برای نماز خود اهتمام ویژه قائل شوید و اگر می‌خواهید در دنیا و آخرت موفق شوید باید همواره نماز اول وقت را به جا بیاورید.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی نیز اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد.

علی‌اکبر شعبان‌پور افزود: مجتمع گازی توجه خاصی به مسایل فرهنگی و دنی دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر در این مسیر برسیم.

وی یادآور شد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی و مذهبی مورد توجه قرار دارد و همه مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی باید بیشتر دقت کنند.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول