اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد

جاسازی 179 هزار نخ سیگار قاچاق در یک کامیون

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از جاسازی 179 هزار نخ سیگار در یک کامیون خبر داد.

جاسازی 179 هزار نخ سیگار قاچاق در یک کامیون

مصطفی طلوعی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با انواع قاچاق ماموران پلیس آگاهی استان اقدامات مختلفی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر نیز ماموران مبارزه به قاچاق در حین کنترل خودروهای عبوری به شش دستگاه خودرو مشکوک شدند، اضافه کرد: با انجام تمهیدات لازم این خودرو با علائم هشداردهنده مورد بازرسی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی‌های انجام شده از این خودروها 179 هزار و 400 نخ سیگار هزار و هشت بسته توتون، 7 هزار دستکش خارجی، یک‌هزار و 645 ثوب البسه، 276 دستگاه لوازم برقی و 3 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف کردند.

وی در ادامه به کشف بیش از 13 هزار تن برنج قاچاق در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: پلیس در طول هفته جاری همانند گذشته در مبارزه با قاچاق کالا و ارز بسیار مصمم بوده و طرح‌های مختلفی را اجرایی کرده است.

طلوعی تصریح کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا با چند روز کار اطلاعاتی از ترانزیت کالای قاچاق توسط چندین خودرو مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته و در یک عملیات گسترده ماموران پلیس موفق شدند، دو دستگاه خودرو را متوقف کنند که پس از بازرسی از آنها 13 هزار و 324 تن برنج خارجی کشف شد.

انتهای پیام/73005/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول