اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

کاهش 4 درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از کاهش چهار درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ و سرمایه‌ای استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش 4 درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، علی‌اصغر عنابستانی اظهار داشت: اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با 900 میلیارد ریال و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان با یک‌هزار و 160 میلیارد ریال در شورای برنامه‌ریزی تصویب شد.

وی تأکید کرد: با توجه به افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان و افزایش 15.2 درصدی اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی نسبت به مصوب سال قبل باید در سایر هزینه‌ها به شدت صرفه جویی شده تا برای پرداخت حقوق دچار مشکل نشوند.

عنابستانی افزود: در حوزه اعتبارات عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نسبت به سال قبل، اعتبارات چهارمحال و بختیاری چهار درصد کاهش یافته که اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال قبل یک هزار و 210 میلیارد ریال بوده و امسال در لایحه یک هزار و 470 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بخشی از اعتبارات در قالب اعتبارات ملی دیده شده و با کاهش چهار درصدی به یک هزار و 160 میلیارد ریال تقلیل یافته است.

وی تصریح کرد: اختصاص بودجه امسال کاهش یافته و بر همین اساس هیچ پروژه عمرانی جدیدی شروع نشده و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت است.

انتهای پیام/68001/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول