اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

شیوه‌های نوین آبیاری کشاورزی را توسعه دهیم

استاندار قزوین گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که در بخش کشاورزی استفاده درستی از منابع آبی شود و با استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری کشاورزی را توسعه دهیم.

شیوه‌های نوین آبیاری کشاورزی را توسعه دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین احمد عجم ظهر امروز در جلسه کارگروه بخش کشاورزی اظهار داشت: طرح‌های بخش کشاورزی ظرفیت بسیار مناسب و خوبی برای اشتغال‌زایی است که باید از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال پایدار به خوبی بهره برد.

وی با تأکید بر توسعه بخش کشاورزی توسط تزریق منابع مالی و تسهیلات پرداختی توسط بانک‌های عامل و ضرورت ملی این بخش اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی یکی از محورهای اصلی و مهم توسعه‌ استان است.

عجم با اشاره به برخی تحریم‌های صورت گرفته علیه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: در زمان تحریم‌ها نقش بخش کشاورزی برجسته‌تر می‌شود چراکه با افزایش تولید و عدم نیاز به خارج کشور کالاهای اساسی جامعه تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: استان قزوین در بخش کشاورزی دارای طرح‌های نو و جدیدی است و در این بخش بدون مطالعه کار نکرده و گام برنداشته است.

استاندار قزوین گفت: این استان هم در موضوعات کلان و هم در زمینه جذب اعتبارات بخش کشاورزی در سال گذشته رتبه نخست کشور را از آن خود کرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و موفقیت‌های حاصل شده در بخش کشاورزی در استان قزوین افزود: هم در حوزه کشاورزی در استان قزوین اقدامات زیادی صورت گرفته و هم در خارج آن و همچنین در بخش تخصیص آب اگر اراده و همت جمعی نبود قطعاً موفقیتی حاصل نمی‌شد.

عجم با اشاره به استقبال خوب و بی‌نظیر مردم استان قزوین از اعتبارات و تسهیلات ویژه بخش کشاورزی بیان داشت: این استقبال مردم از این تسهیلات حاکی از آن است که جهت‌گیری بخش کشاورزی در ارائه تسهیلات به متقاضیان درست بوده است.

وی یکی از کارکردهای کارگروه کشاورزی استان قزوین را حفظ منابع آب و خاک عنوان کرد و اظهار داشت: باید به سمتی حرکت کنیم که در بخش کشاورزی استفاده درستی از منابع آبی شود و با استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری کشاورزی را توسعه دهیم.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول