اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مدیران کمیته امداد همدان خبر داد

بهره‌مندی 5 هزار دانش‌آموز مددجو از کانون‌های تابستانی همدان

مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از بهره‌مندی 5 هزار دانش‌آموز کمیته امداد استان همدان از برنامه‌های کانون‌های تابستانی خبر داد.

بهره‌مندی 5 هزار دانش‌آموز مددجو از کانون‌های تابستانی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن شادکام صبح امروز در مراسم اختتامیه کانون‌های تابستانی کمیته امداد تویسرکان اظهار کرد:‌ تحصیل، تهذیب و ورزش سه شاخص برای جوان موفق محسوب می‌شود.

وی افزود: در احادیث و روایات وارده برای داشتن روح متعالی به تهذیب نفس و کمالات و انجام ورزش برای جسم سالم توصیه‌های زیادی شده است.

وی با اشاره به اینکه به این سه مقوله در کانون‌ تابستانی و دائمی کمیته امداد در استان به نحو مطلوبی پرداخته شده است، اظهار کرد: برگزاری جشنواره ورزشی و قرآنی پیامبر اعظم(ع) در تویسرکان و همدان از جمله این برنامه‌هاست که مددجویان امداد تویسرکان در این جشنواره در مرحله استانی و کشوری خوش درخشید.

عضو شورای مدیران کمیته امداد همدان با اشاره به اینکه در جشنواره ورزش 925 نفر از مددجویان ورزشکار خواهر استان در تویسرکان با هم رقابت کردند، ابراز کرد: در سال جاری 28 کانون در سطح استان برنامه تابستانی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت داشتیم، که 700 دانش‌آموز در کانون‌های پیروان ولایت شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه سال جاری پنج هزار دانش‌آموز در کانون‌های تابستانی در فعالیت‌های فرهنگی، هنری قرآنی و آموزش و فنی و حرفه‌ای حضور داشتند، ابراز کرد: حدود 13 دوره اردو دانش‌آموزی در اردوگاه فجر کشوری همدان برای یک هزار و 35 نفر به منظور بهره‌مندی از برنامه‌های این اردوها در کانون‌های تابستانی شهرستان‌ها انجام شده است.

شادکام، 15 دوره  اعزام دانش‌آموزان و اعضا کانون به دیگر اردوها، برگزاری پنج دوره اردوهای فرهنگی، ورزشی برای خانواده‌های امداد بخشی از برنامه کانون‌های تابستانی امداد برشمرد و بر اهمیت دادن به تحصیل دانش‌آموزان از سوی خانواده‌ها برای کسب علم فضیلت کرد.

*150 دانش‌آموز از کانون تابستانی استفاده کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان 150 نفر از دانش‎‌آموزان کمیته امداد از برنامه‌های کانون‌های تابستانی استفاده کردنداعلام کرد.

کرمی مقدم با اشاره به فعالیت 12 مربی مجرب در کانون تابستانی و دائم، اظهار داشت: دانش‌آموزان زیر پوشش امداد تویسرکان در  راستای غنی سازی اوقات فراغت از کلاس‌های مختلف این کانون بهره بردند.

وی، در این کانون سه مهارت فنی و حرفه‌ای در قالب سه کلاس مجزا در طول سال به علاقه‌مندان آموزش داده شد، افزود: دانش‌آموزان پس گذراندن کلاس‌های فنی و حرفه‌ای گواهی‌نامه مهارت دریافت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان ابراز داشت: کلاس‌های کامپیوتر، دینی و اعتقادی، هنری و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و... از دیگر برنامه‌های در کانون‌های تابستانی و دائمی برای مددجویان علم‌آموز شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول