اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد اعلام کرد

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه کارمندان دولت در تایباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد گفت: دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه ویژه کارمندان همزمان با هفته دولت با همکاری جمعیت هلال احمر و فرمانداری شهرستان تایباد آغاز شد.

برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه کارمندان دولت در تایباد

به گزارش خبرنگار فارس از تایباد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد صبح امروز با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی و تعمیم آموزش‌های امدادی درسطح جامعه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تایباد درسال‌های گذشته برنامه‌های مفید و مناسبی را جهت تعمیم آموزش‌های امدادی در سطح این شهرستان و باخرز اجرا نموده است و دانش آموزان مدارس شبانه‌روزی و سایر دانش‌آموزان مقطع متوسطه، مربیان و معاونان پرورشی مدارس، مدیران و اقشار خاص همچون طلاب و روحانیون و رانندگان از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: دوره آموزشی امداد ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان تایباد نیز با همکاری فرماندار و توسط مربیان متخصص داوطلب به مناسبت هفته دولت جهت بالابردن توان امدادی و افزایش توانمندی‌های خود امدادی کارمندان ادارات در حال برگزاری است.

صیادی آموزش این دوره‌ها را برای هر فرد جهت رویارویی با حوادث و همچنین اتفاقات زندگی افراد بویژه در هنگام بروز حوادث و سوانح ضروری خواند و افزود: در اکثر حوادث نیروهای اعزامی اولیه، کارکنان داوطلب دولت بوده و برگزاری اینچنین دوره‌هایی علاوه بر تکمیل و به روزرسانی اطلاعات امدادی کارکنان سایر نهادها، ایجاد تیم‌های امدادی متخصص، آماده و کارآمد را امکان‌پذیر می‌نماید.

وی خاطرنشان ساخت: پس از پایان دوره تئوری، شرکت‌کنندگان در دوره عملی حضور یافته و ضمن برگزاری آزمون به واجدین شرایط گواهینامه امداد و کمک‌های اولیه اعطا خواهد شد. دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه کارکنان ادارات و نهادها 35 ساعته بوده و توسط مربیان داوطلب آموزش‌های لازم به علاقمندان شرکت‌کننده دراین دوره‌ها به صورت تئوری و عملی ارائه می‌گردد.

انتهای پیام/ح/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول