اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار بستک صورت گرفت:

کارمندان و دستگاه‌های برتر شهرستان بستک تجلیل شدند

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی از کارمندان و دستگاه‌های برتر شهرستان بستک تجلیل شد.

کارمندان و دستگاه‌های برتر شهرستان بستک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از کارمندان دولت اظهار داشت: روز کارمند، روز تجلیل از انسان‏های شایسته‏ای است که هدفشان خدمت به مرم و کسب رضای پروردگار است، آنان که همه همت و تلاش‌شان، گشایش گره‏های زندگی انسان‏ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین عامل توسعه همه جانبه محسوب می‌شود تصریح کرد: روز کارمند نمادی برای تکریم کسانی است که لباس خدمتگزاری پوشیده‌اند و نیت سربلندی، توسعه و آبادانی کشور را دارند.

فرماندار شهرستان بستک تأکید کرد: وظیفه کارمند، بر دوش گرفتن بار مسئولیت خدمت‌رسانی مطابق آرمان‌های نظام اسلامی، در عین تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مشتاق‌زاده ادامه داد: کارمندان کسانی هستند که با وجود مسائل معیشتی و برخی نارسایی‌ها، با صبوری، دور‌اندیشی، تلاش و همت، کار کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع تلاش می‌کنند فضای امنیت، تلاش، کارآفرینی و پویایی را در جامعه ایجاد کنند.

وی بیان داشت: اینکه با سرانگشت تدبیر، اندیشه و فکر شما کارمندان، گره از کار مسلمانی گشوده شود، لطف و عنایتی است که حضرت حق به شما نصیب کرده و باید از این فرصت به خوبی بهره ببرید و این امانت بایستی به دست کسی سپرده شود که علاوه بر تخصص و آگاهی به وظیفه‌اش، امانت‌دار و وفادار به آرمان‌های نظام اسلامی باشد.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود تصریح کرد: دو ویژگی اساسی و دو نیروی ارزشمند که برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم لازم و ضروریست یکی تخصص و دیگری تعهد است که بایستی در خود پرورش دهیم.

گفتنی است در این مراسم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و درمان به عنوان دستگاههای برتر و بانک کشاورزی به عنوان بانک برتر شهرستان بستک معرفی شدند.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول