اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با روز کارمند

کارمندان نمونه صنعت توزیع برق سمنان تجلیل شدند

هم‏زمان با روز کارمند و در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، از کارمندان نمونه صنعت توزیع برق سمنان تجلیل به عمل آمد.

کارمندان نمونه صنعت توزیع برق سمنان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی توزیع برق سمنان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارزی از خدمت بدون منت هستند، گفت: افرادی که خدمت بدون منت به مردم ارائه می‏کنند، نزد پروردگار محبوب‏تر و عزیزتر هستند.

سیدمحمد موسوی‏زاده با بیان اینکه الگو بودن کمک می‏کند تا کارکنان در پیمودن راه به سمت اهداف متعالی شرکت تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: صنعت توزیع برق استان سمنان به عنوان یک شرکت خدمت‏رسان به شمار می‏رود و بهترین معیار خدمت‏گزاری روحیه و رفتار خدمت‏رسانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه روحیه خدمت‏گزاری یک رفتار است و بدون داشتن اعتقاد میسر نیست، یادآور شد: فراتر از وظیفه عمل کردن امر مهمی است و روحیه ایثارگری و انجام کار مردم و ارباب رجوع با روی باز و گشاده مهم‏تر است.

وی، وجدان کاری، مهارت و تخصص، قانون‏مداری، خدمات برجسته و ممتاز و خلاقیت و نوآوری را از ملاک‏های انتخاب کارمندان نمونه این شرکت برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: نظام پیشنهادها و نوآوری و رزمایش‏های خدمت متعالی به عنوان مکانیزم‏های تأثیرگذار در پیشبرد امور مشارکتی و اهداف شرکت محسوب می‏شوند.

در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از محمد بردباری، مریم بشیری، حسین حافظی، محمد حسن‏آبادی، اشکان خسروی، مجتبی سعداللهی‏نژاد، فاطمه صفایی، مجتبی صمدی، ابراهیم عجم‏حسنی، رضا علی‏اصغری، مجتبی قراچورلو، محمدعلی قلاوزی، شهرام قلی‏بیکی، حسن کلاته‏مقدم، جان‏احمد مرادعلیان و عبدالمحمد منیری به عنوان کارمندان نمونه این شرکت تقدیر شد.

انتهای پیام/2249/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول