اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مردم‌داری و مردم‌یاری باید سرلوحه کار کارمندان باشد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم‌داری و مردم‌یاری باید به عنوان سرلوحه کار کارمندان دولت باشد.

مردم‌داری و مردم‌یاری باید سرلوحه کار کارمندان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان بسیجی استان زنجان با تبریک هفته دولت و سالروز بسیج ادارات و کارمندی اظهار کرد: امروز وظیفه مردم و بسیجیان این است که ادامه‌دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر باشند.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر با همت، فداکاری، ایثار، جدیت و تلاش جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حضور کارمندان در دستگاه‌های دولتی و خدمت به مردم توفیق بزرگی است، گفت: کارمندان با روحیه انقلابی و اسلامی شهدای کشورمان را الگو قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه کارمندان در محل کار به اخلاق، رفتار و اعمال خود توجه کنند، گفت: مردم از کارمندان دولت انتظار دارند تا برخورد خوبی با ارباب رجوع داشته باشند.

کرمی با اشاره به اینکه مردم‌داری و مردم‌یاری باید به عنوان سرلوحه کار کارمندان باشد، گفت: همچنین داشتن روحیه و انگیزه و اخلاق بسیجی باید سرلوحه کارمندان باشد و در حفظ این روحیه تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشورمان پیشتاز هستند، افزود: همه ملت ایران به ویژه بسیجیان همیشه در خط مقدم حمایت از کشورمان قرار دارند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: همه مردم باید از وضعیت جهان و کشورهای پیرامون عبرت بگیریم و قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانیم.

وی ادامه داد: همچنین باید همه ملت ایران قدردان نعمت اسلام، قرآن، ولایت، نعمت شهادت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

کرمی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با عظمت و اقتدار در مقابل همه دنیا ایستاده و با حمایت مردم همیشه پیروز میدان است.

وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد ماه کشورمان اشاره کرد و افزود: زنجان چهارمین استان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال‌جاری اعلام شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شعار حماسه سیاسی و خواسته مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه مردم و مسئولین تحقق حماسه اقتصادی کشورمان است، گفت: امید است دولت جدید و دولت تدبیر و امید با انگیزه خواسته مقام معظم رهبری را درباره تحقق حماسه اقتصادی برآورده کند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول