اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت

250 خانوار روستاهای اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند شدند

همزمان به چهارمین روز از هفته دولت 250 خانوار روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

250 خانوار روستاهای اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهر کورائیم نیر برگزار شد، مدیر‌عامل شرکت گاز استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و خدمات ماندگار آنها اظهار داشت: امروز تمامیت‌خواهی و عزت‌خواهی مردمان این سرزمین برگرفته از ایثار و فداکاری این شهیدان والا‌تبار است.

فیروز خدایی با یاد‌آوری اینکه جمهوری اسلامی ایران در کارنامه سه دهه اخیر خود تجلی واقعی از عشق به وطن، خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه از سوی کارگزاران نظام اسلامی و همراهی مردم را دارد، تصریح کرد: اگر امروز از نعمت‌های بیکران الهی بهره‌مند هستیم همه در سایه دقت و توجه به رویکرد محرومیت‌زدایی است.

این مسئول با ارائه گزارشی از وضعیت گاز‌رسانی به شهرها و روستاهای استان افزود: در حال حاضر تمامی شهرهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان اردبیل با اعلام اینکه در حال حاضر در کنار گاز‌دار شدن شهر‌ها گاز‌رسانی به روستاها نیز جزو اقدامات ضروری و زیر‌بنایی قرار گرفته است، گفت: به لطف الهی و دعای خیر مردم و حمایت همه جانبه مسئولان شرکت گاز استان با شتاب حداکثری در مسیر گازرسانی و خدمت‌رسانی مردمان مناطق روستایی تلاش و کوشش می‌کنند.

خدایی عنوان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و با اجرای پروژه گاز‌رسانی به 129 روستای دیگر نرخ برخورداری خانوار روستایی از میانگین 57 درصد به رقم قابل ملاحظه‌ای ارتقا می‌یابد.

وی با بیان اینکه تاکنون 407 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال رقم برخورداری خانواده‌های روستایی از نعمت گاز به بیش از 65 درصد برسد.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان اردبیل از احداث 10 کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب 230 عدد علمک در روستاهای یاد شده خبر داد.

خدایی یادآور شد: با صرف هزینه بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان اهالی بیش از 250 خانوار از روستاهای استان از این نعمت و موهبت الهی بهره‌مند خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما همچنان بر این باور هستیم که گاز‌دار کردن روستاهای سردسیر باید در دستور کار جدی قرار گیرد چرا که حق روستاییان مناطق کم برخوردار و کوهستانی است که از این نعمت بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی درپایان سخنان خود ابراز داشت‌ :از مجموع 8 هزار و 55 مشترک برخوردار از نعمت گاز در تعداد 5 هزار و 380 هزار شهر و مابقی روستایی هستند به طوری که تاکنون 324 هزار و 700 مشترک در سطح استان به جمع مشترکین گاز طبیعی پیوسته‌اند.

انتهای پیام/62006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول