اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح پروژه گازرسانی به 13 روستای شهرستان بیجار

در سومین روز از هفته دولت طرح گاز‌رسانی به روستای شیخ بشارت و افتتاح همزمان عملیات گاز‌رسانی به 12 روستای دیگر با اعتبار 39 میلیارد ریال انجام شد.

افتتاح پروژه گازرسانی به 13 روستای شهرستان بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستای شیخ بشارت و 12 روستای دیگر که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و برخی از مسئولان منطقه برگزار شد، اظهار کرد: گاز‌رسانی به این روستاها با اجرای 45 هزار متر شبکه پلی‌اتیلین در اقطار مختلف با اعتبار 39 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان تأمین شده است.

وی افزود: با این افتتاح که از برکات نظام جمهوری اسلامی است 650 خانوار با جمعیت 3 هزار و 250 نفر از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

کریمی در ادامه به میزان انشعابات این طرح اشاره کرد و گفت: میزان انشعابات نصب شده 520 مورد پلی‌اتیلین است.

وی میزان تقریبی جایگزینی گاز با سوخت‌های مایع را یک میلیون و 625 هزار لیتر سوخت در سال عنوان کرد.

فرماندار بیجار همچنین به اهداف این پروژه اشاره کرد و گفت: گسترش شبکه گازرسانی به منظور جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوخت‌های مایع و میان تقطیر، ایجاد شرایط رفاه و آسایش برای اهالی روستاها، تأمین سوخت پاک و ارزان و در دسترس بودن گاز طبیعی از جمله این اهداف است.

وی گسترش خدمت‌رسانی بر اساس اهداف دولت خدمت‌گزار، محرومیت‌زدایی از روستاها در راستای اهداف دولت عدالت‌محور، کاهش مهاجرت به شهرها و جلوگیری از حاشیه‌نشینی شهری را از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه عنوان کرد.

کریمی در ادامه جلوگیری از قاچاق سوخت را از دیگر اهداف والای این پروژه دانست و افزود: حفاظت از منابع بکر و طبیعی منطقه همچنین ایجاد بستر مناسب برای گاز‌رسانی به صنایع محلی و گردشگری در منطقه و ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای با توجه به کوهستانی بودن منطقه از دیگر اهداف است.

فرماندار بیجار با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: هفته دولت یکی از افتخارات برجسته ایران اسلامی بوده و افتتاح این پروژه‌ها در این هفته یاد‌آور خدمات دولت و دولتمردان است تا مردم ایران اسلامی از خدمات ارزنده دولت آگاه باشند.

کریمی با بیان اینکه هفته دولت نماد وحدت و همسویی مردم و دولت است، تصریح کرد: افتتاح هر پروژه در این هفته ارزشمند تیری بر چشم دشمنان نظام مقدسمان خواهد بود و لازم است مردم و مسئولان با یکدلی در امر ارتقای اهداف نظام حرکت کنند.

وی ادامه داد: پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها روز به روز بر یأس دشمنان می‌افزاید.

شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم فرماندار بیجار بر پیگیری مشکلات مردم این روستا توسط دهیاری‌ها و بخشدار این منطقه تأکید کرد.

انتهای پیام/79015/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول