اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با هفته دولت

پروژه‏‌های گازرسانی استان سمنان بهره‌‏برداری شد

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از آغاز بهره‌‏برداری از پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی جنت‏‌آباد ایوانکی، خط تغذیه کمربند شمالی و مجمع دانشگاهی ادیبان گرمسار به مناسبت هفته دولت خبر داد.

پروژه‏‌های گازرسانی استان سمنان بهره‌‏برداری شد

علیرضا جراحی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: هم‏زمان با هفته دولت، بهره‏‌برداری از پروژه‌‏های گازرسانی در حوزه شهرستان گرمسار با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان با حضور استاندار سمنان و دیگر مقامات آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی جنت‏‌آباد ایوانکی با اجرای 3 هزار و 476 متر لوله‏‌گذاری خط تغذیه، شبکه توزیع فولادی، 30 هزار و 560 متر شبکه توزیع پلی‏‌اتیلن و یک باب ایستگاه TBS به ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت بهره‌‏برداری شد.

جراحی ادامه داد: همچنین گازرسانی به خط تغذیه کمربند شمالی و مجمع دانشگاهی ادیبان گرمسار با اجرای بیش از هفت هزار متر لوله‌‏گذاری خط تغذیه فولادی و نصب و راه‏‌اندازی یک باب ایستگاه تقلیل فشار TBS به ظرفیت 10 هزار متر مکعب بر ساعت مجموع پروژه‌‏هایی بودند که در هفته دولت در حوزه شهرستان گرمسار به بهره‌‏برداری رسیدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود:  استاندار سمنان در این مراسم همراهی و همدلی موجود بین مدیران و کارکنان استان سمنان را زمینه‏‌ساز توسعه پایدار منطقه دانست و تاکید کرد که با اتحاد و همدلی و کار و تلاش مضاعف می‏‌توانیم علاوه بر محرومیت‏‌زدایی از مناطق مختلف استان سمنان به توسعه زیرساخت‏‌ها و ایجاد اشتغال پایدار در استان عزیزمان کمک کنیم.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول