اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد زرند:

دانشگاه آزاد الگوی جدیدی از کارمند معرفی کرد

رئیس دانشگاه آزاد واحد زرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانست، الگوی جدیدی برای معرفی نمونه‌ای از کارمند موفق ارائه دهد که بتواند به خوبی از عهده پشتیبانی جامعه چندگانه دانشگاه برآید.

دانشگاه آزاد الگوی جدیدی از کارمند معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، کاظم نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی ظهر امروز در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: روز کارمند فرصتی مناسب برای پاسداشت خدمات قشری است که به زعم بعضی از مردم کاری آسوده است.

وی با رد این ذهنیت مردم در مورد کارمند ابراز داشت: کارمندی شغلی پردردسر و سرشار از موارد استرس‌زا است که هر کسی توانایی ایفای نقش مثبت در برطرف کردن خواسته‌های ارباب رجوع و انتظارات مجموعه مافوق را ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد زرند خاطر نشان کرد: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی توانست الگوی جدیدی برای معرفی نمونه‌ای از کارمند موفق ارائه دهد که خود را با سیاست‌های سازمان و مطالبات جامعه هدف وفق داده و به خوبی از عهده پشتیبانی جامعه چندگانه دانشگاه یعنی جمعیت دانشجویی، اساتید، مجموعه مافوق و مدیران اجرایی به همراه سایر مخاطبان خود برآید.

نعمت‌الله‌زاده‌ماهانی تصریح کرد: نقش کارکنان شریف و پاکدست که از ویژگی‌های بارز و برجسته یک کارمند وظیفه‌شناس دانشگاه آزاد اسلامی است در پیشرفت این مجموعه علمی و تحقق برنامه‌ها و اهداف متعالی آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: دانشجو محوری‌ترین رکن یک جامعه دانشگاهی به شمار می‌رود و البته تکریم ارباب‌رجوع یکی از مؤثرترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که در شرایط فعلی و فضای رقابتی حاکم بر جامعه علمی دانشگاهی می‌تواند راهکاری مثبت و روشن برای جذب و جلب مشتاقان به ادامه تحصیل و بسیاری از کسانی باشد که به نوعی با ساختار عظیم علمی فرهنگی برخاسته از بطن انقلاب شکوهمند اسلامی ناآشنا هستند و کارکنان باید مجریان این اصل تفکیک‌ناپذیر دانشگاه آزاد اسلامی باشند.

به گزارش فارس در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی زرند تقدیر شد.

انتهای پیام/80022/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول