اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

مجتمع رفاهی اداری منطقه 13 دانشگاه آزاد با مشارکت کلیه واحدهای دانشگاهی

دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجتمع رفاهی اداری منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت کلیه واحدهای دانشگاهی استان آبرویی برای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 13 است.

مجتمع رفاهی اداری منطقه 13 دانشگاه آزاد با مشارکت کلیه واحدهای دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عبدالحسین رسولی‌نژاد پیش از ظهر امروز در اجلاس معاونان آموزشی واحدها و مراکز آذربایجان‌شرقی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد بر تلاش مضاعف در ارتقاء کمی و کیفی امور آموزشی تأکید کرد.

وی بر تکریم دانشجویان، حل مشکلات دانشجویی، تسهیل در امور مراجعان، پرهیز از کاغذبازی، فراهم کردن تسهیلات لازم برای دانشجویان و تلاش برای رضایتمندی آنها تأکید کرد.

رسولی‌نژاد نقش حوزه معاونت آموزشی واحد دانشگاه‌ها را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری کامل کلاس‌ها، رعایت نظم و انضباط، بهره‌مندی از اساتید با تجربه و ارتقاء کمی و کیفی در آموزش سرلوحه برنامه‌های معاونت‌های آموزشی باشد.

دبیر منطقه 13 دانشگاه آزاد گفت: باید مسئولان دست اندرکار در دانشگاه‌ها با برنامه‌ریزی مناسب با پرکردن اوقات فراغت دانشجویان و برگزاری فوق برنامه‌های مختلف و ابتکاری متناسب با نیازهای دانشجویان در تحقق اهداف و سیاست‌های دانشگاه قدم بردارند.

وی افزود: باید در پروژه‌‌های فرهنگی، ورزشی و دینی زمینه مشارکت جدی دانشجویان را فراهم کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به کاهش دانشجو در برخی از واحدهای دانشگاهی افزود: باید تدبیر و برنامه‌ریزی و راهکاری مناسب به خصوص ارتقاء کمی و کیفی تسهیلات ویژه فرهنگی رفاهی زمینه جذب دانشجویان را فراهم کنم.

وی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی برای افزایش معلومات دانشجویان تأکید کرد و افزود: تلاش کنیم با افزایش ساعات کاری کتابخانه‌ها دانشجویان را به کتابخانه‌ها جذب کنیم.

رسولی‌نژاد گفت: ساخت مجتمع رفاهی اداری منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی ساخت این مجموعه را که با مشارکت کلیه واحدهای دانشگاهی استان درحال اجراست آبرویی برای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 13 ذکر کرد و افزود: تلاش داریم این مجتمع را در کمترین زمان ممکن با امکانات رفاهی، مناسبت اداری جهت بهره‌مندی کلیه واحدها از امکانات آن به بهره‌برداری برسانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز در این همایش تلاش‌های انجام شده توسط روسای قبلی این واحد را بسیار قابل توجه و درخور تحسین عنوان کرد و افزود: قرار بود از روسای قبلی برای این مراسم دعوت و از خدمات شایسته آنها تجلیل شود که امیدواریم در آینده نزدیک از این عزیزان که قدم‌های موثری را در بنیانگذاری و پیشرفت توسعه دانشگاه داشتند تقدیر شایسته به عمل آید.

وی، افزود: با تلاش‌های این عزیزان به این مرحله رسیده‌ایم و تلاش داریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم مسیر و پیشرفت و توسعه را ادامه دهیم.

محمد خلیلی در این جلسه گزارشی از وضعیت علمی، آموزشی و پژوهشی واحد را به حاضران ارائه کرد.

اجلاس سران معاونان آموزشی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاونان آموزشی واحدها و مراکز دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در واحد اهر برگزار شد.

انتهای پیام/60001/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول