اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

لکه‌گیری 80 درصد از حفاری‌های شرکت گاز در آبپخش

شهردار آبپخش از لکه‌گیری 80 درصد از حفاری‌های شرکت گاز در آبپخش خبر داد.

لکه‌گیری 80 درصد از حفاری‌های شرکت گاز در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیدمحمود موسوی دوشنبه‌شب در دیدار مسئولان با شهروندان آبپخش اظهار داشت: ارائه خدمات حوزه شهری از اهمیت بالایی برخوردار است و بخش اعظمی از نیازهای مردم در قالب خدمات حوزه شهری برطرف می‌شود.

وی افزود: رفع نیازهای مردم از طریق احصا و شناسایی مشکلاتی که مردم آبپخش در حوزه شهری با آن مواجه هستند، از اولویت‌هایی است که این شهرداری به آن توجه دارد و در عرصه‌های مختلف اقدامات و برنامه‌های عمرانی خود را با توجه به این اصل انجام داده‌ایم.

شهردار آبپخش در ارتباط با وضعیت نخاله‌های ساختمانی انباشته شده در شهر آبپخش خاطرنشان کرد: نخاله‌های ساختمانی عمدتا توسط شهروندانی که نسبت به ساخت و ساز واحدهای ساختمانی اقدام می‌کنند، انباشت می‌شود و انتظار داریم شهروندان در این زمینه دقت نظر بیشتری داشته باشند.

موسوی بیان داشت: شهرداری آبپخش در یک طرح هماهنگ نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در تمامی مناطق آبپخش اقدام خواهد کرد و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با کارشناسان شهرداری در نیمه نخست مهرماه شاهد اجرای این طرح خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با تلاش مسئولان شهرداری اقدامات خیلی خوبی در زمنیه لکه‌گیری حفاری‌های شرکت گاز انجام شده و در این زمینه شاهد لکه‌گیری 80 درصد از معابر شهری در سه ماه گذشته بوده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: به‌منظور نصب علمک گاز در مناطق مختلف شهر، شهرداری همکاری خوبی با شرکت گاز استان داشته و در این زمینه از تمامی شهرهای مجاور جلوتر هستیم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود هم‌اکنون در شهر آبپخش سه هزار و 500 علمک گاز نصب شده و 80 درصد شهروندان آبپخشی از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شده‌اند.

موسوی با توجه به اینکه نصب پل هوایی یکی از خواسته‌های شهروندان آبپخشی است، ابراز داشت: در بسیاری از مناطق استان بوشهر شاهد نصب پل عابر پیاده و پل هوایی هستیم که به دلیل عدم استفاده شهروندان از آنها، هم‌اینک اعتباری برای ایجاد پل عابر پیاده در شهرها اختصاص نمی‌یابد.

وی افزود: حضور پلیس راهنمایی و رانندگی یکی از اولویت‌های شهر آبپخش محسوب می‌شود و در ماه‌های گذشته مذاکراتی با راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان در این خصوص انجام داده‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور مجدد مامور راهنمایی و رانندگی در این شهر به‌منظور افزایش نظم ترافیکی باشیم.

شهردار گفت: به‌منظور سامان‌دهی دست‎‌فروشان مستقر در شهر آبپخش جایگاهی را در مجاورت پمپ‌بنزین شمالی برای فعالیت دست‌فروشان مستقر در شهر آماده کرده‌ایم، ولی تاکنون این بزرگواران که عموما از شهروندان آبپخشی هستند، استقبالی از این مساله نکرده‌اند.

موسوی بیان داشت: به‌دلیل قیمت مناسب عرضه میوه و تره‌بار توسط دست‌فروشان نسبت به مغازه‌های مستقر در شهر، جمع کثیری از شهروندان خواستار فعالیت وانت‌های عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهر هستند و از این‌رو شهرداری در این زمینه سخت‌گیری نمی‌کند.

انتهای پیام/2452/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول