اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار چالدران اعلام کرد

بهبود روحیه روستاییان با اجرای طرح هادی

معاون فرماندار چالدران گفت: طرح هادی در بسیاری از روستاهای آذربایجان غربی اجرایی شده و ثمرات مثبت آن را در بهبود روحیه روستاییان شاهد هستیم.

بهبود روحیه روستاییان با اجرای طرح هادی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، رسول ستارپور پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح هادی روستای کردکندی چالدران گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر توانسته گام موثری در راستای ایمن‌سازی اماکن روستایی و زیباسازی بافت روستایی بردارد.

وی با بیان این‌که طرح هادی یکی از طرح‌های موفق در این زمینه است، تصریح کرد: این طرح در بسیاری از روستاهای استان اجرایی شده و ثمرات مثبت آن را در بهبود روحیه روستاییان شاهد هستیم.

معاون فرماندار چالدران با اشاره به افتتاح طرح هادی روستای کردکندی چالدران افزود: برای این منظور 2 میلیارد و 750 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای طرح هادی در روستاها خاطرنشان کرد: دولت در این راستا اقدامات شاخصی انجام داده است.

ستارپور با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه گفت: انجام زیرسازی، سنگ فرش و جداره‌سازی از جمله اقداماتی است که برای این منظور انجام شده است.

وی به ایجاد فضای سبز در روستاها اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد فضای سبز روستایی نیز یکی از موضوعات دیگری است که در روستاها مد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/61001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول