اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم رعایت کنند

متوسط مصرف آب همدان نسبت به کشور همچنان بالاست

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: با وجود اینکه مردم مصرف آب را رعایت می‌کنند اما همچنان متوسط مصرف آب همدان نسبت به کشور بالاست.

متوسط مصرف آب همدان نسبت به کشور همچنان بالاست

مرتضی عزالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به وضعیت آب در همدان اظهار کرد: برای تأمین آب همدان، چاه‌هایی در بخش‌های دولتی و خصوصی اجاره و با حفر و تجهیز این چاه‌ها آب‌هایی به شبکه‌های آبرسانی تزریق شد.

وی تصریح کرد: با انجام مهندسی مجدد بر روی چاه‌های خود شرکت نیز توانستیم مدیریتی در برداشت آب از سد داشته‌ باشیم که همین امر باعث شد، وضعیت آب را تاکنون مدیریت کنیم و امیدواریم همین روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه امیدواریم امسال زودتر روند بارش باران در همدان آغاز شود، ابراز داشت: امسال در کاهش مصرف مردم کمک زیادی کردند که در این راستا باید از مردم تشکر کرد.

به گفته وی، با وجود اینکه در پیک تابستان امسال 10 هزار اشتراک در همدان اضافه شده و هوا هم 7 درجه گرم‌تر بود مصرف امسال با سال قبل یکی بود که از مردم درخواست می‌کنیم باز این روند ادامه یابد.

عزالدین با اشاره به اینکه مصرف امسال با سال قبل تفاوتی نداشته است، یادآور شد: متوسط مصرف آب نسبت به متوسط کشور همچنان بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال فرهنگ‌سازی در مصرف هستیم، اضافه کرد: تاکنون اطلاع‌رسانی از صدا و سیما داشته‌ایم و در روز قدس، عید فطر و نمازهای جمعه نیز اطلاع‌رسانی گسترده‌ای انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان در پایان اذعان کرد: در سایر شهرهای همدان نیز با اقدامات حفر و تجهیز چاه و مدیریت‌هایی که انجام دادیم در این تابستان با وجود اینکه خشکسالی حاد در استان اتفاق افتاد، در مصرف شهری دچار مشکل نشدیم.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول