اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب اسدآباد

در دومین روز از هفته دولت، پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، در دومین روز از هفته دولت، پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اسدآباد با حضور استاندار همدان و تنی چند از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار اسدآباد در آئین بهره‌برداری از این پروژه با بیان اینکه با وجود کمبود منابع، شاهد اقدامات مطلوبی از سوی دولت هستیم، اظهار داشت: در هفته دولت 53 پروژه عمرانی در زمینه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد و 111 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

حمزه عبدکوند خاطرنشان کرد: از تعداد 53 پروژه دو پروژه در  بنیاد مسکن، سه پروژه در حوزه گازرسانی، سه پروژه در بخش آب و فاضلاب روستایی، پنج پروژه مربوط به کمیته امداد، دو پروژه در حوزه شهرداری و 18 پروژه در بخش کشاورزی است.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از سه پروژه در بخش آب و فاضلاب روستایی، گفت: این شهرستان دارای 10 مجتمع آبرسانی روستایی است که با تکمیل دیگر مجتمع‌ها دیگر مشکل آب در روستاها نخواهیم داشت.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان نیز با بیان اینکه مطالعات پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب در سال 73 و آغاز عملیات اجرایی آن در سال 85 بوده است، اظهار داشت: 122 میلیارد و 845 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این تصفیه‌خانه صرف شده که یک میلیارد و 600 میلیون ریال آن مصوب سال 92 بوده است.

مرتضی عزالدین با اشاره به اینکه 304 کیلومتر خط انتقال آب در این تصفیه‌خانه اجرا شده است، افزود: این پروژه در هر شبانه‌روز 21 هزار متر مکعب ظرفیت دارد.

وی تصریح کرد: هر مدول تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اسدآباد 100 هزار نفر جمعیت را زیر پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان در پایان یادآور شد: برای اتمام پروژه طرح ایجاد تأسیسات فاضلاب 409 میلیون ریال نیاز است.

انتهای پیام/89008/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول