اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بازتاب گزارش خبری فارس؛

طرح تقویت آبرسانی به 3 منطقه پرجمعیت آمل اجرایی شد

با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران، بهره‌برداری چاه آبرسانی به منظور تقویت آبرسانی به سه منطقه شهر آمل انجام شد.

طرح تقویت آبرسانی به 3 منطقه پرجمعیت آمل اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عصر امروز چاه آبرسانی به منظور تقویت فشار منطقه چاکسر، اسپیاری و مصیبتان شهر آمل به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری آمل دراین باره به خبرنگار فارس گفت: این چاه در حدود 50 لیتر در ثانیه توان آب‌دهی دارد.

غلامحسین شفیع‌زاده با تایید اینکه این چاه سال گذشته در پی گزارش مردمی خبرگزاری فارس درباره کمبود آب در این مناطق کلنگ‌زنی شده بود، تصریح کرد: این طرح از محل هزینه‌های جاری این اداره به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این منطقه همیشه از کمبود آب رنج می‌برد، تصریح کرد: با اجرای این طرح آبرسانی به سه هزار خانوار شهری تقویت شد.

شفیع‌زاده با بیان اینکه برای اجرای این طرح 350متر خط انتقال نیز اجرایی شده است، گفت: بهره‌مندی مردم منطقه از آب مداوم از اهداف اجرای این طرح بود.

به گزارش فارس؛ منطقه چاکسر آمل در بلوار آیت‌الله یوسفیان در ایام پیک سال مانند تابستان و ایام نوروز از قطعی مدام آب رنج می‌برد.

خبرگزاری فارس سال گذشته به انعکاس مشکلات اهالی این منطقه پرداخته بود که با بیان آن در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مدیرعامل آبفای مازندران صورت گرفت این طرح تصویب، کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

انتهای‌پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول