اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون

6 هزار گردشگر خارجی در همدان حضور یافته‌اند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 6 هزار و 100 گردشگر خارجی به همدان سفر کرده‌اند که 720 نفر آنها از ایام عید فطر به بعد به همدان سفر کرده‌اند.

6 هزار گردشگر خارجی در همدان حضور یافته‌اند

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه جشنواره تابستانی در دو بخش جنگ شادی و جشنواره اقوام ایرانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، افزود: جشنواره اقوام ایرانی هر شب در دو سانس میزبان شهروندان و مسافران است که استقبال خوبی نیز از آن می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه با استقبالی که از آن می‌شود، هر شب میزبان حدود یک هزار و 800 نفر در دو سانس است که برنامه‌های شادی را برای آنها تدارک دیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به استقبال مطلوب از بازارچه‌های صنایع‌دستی یادآور شد: بازارچه‌های سوغات و صنایع ‌دستی تا 26 شهریور ماه برپا هستند و با توجه به اینکه در مکان‌های گردشگری قرار گرفته‌اند، از بازدیدکننده‌های مطلوبی برخوردارند.

وی وضعیت بازدید از تله‌کابین، باغ پرندگان و جنگ شادی را بسیار مطلوب دانست و افزود: جنگ شادی و تله‌کابین از بازدیدکنندگان بیشتری برخوردارند، به طوری که روزانه سه هزار نفر بازدیدکننده دارند.

ایزدی در پایان آمار گردشگران خارجی ورودی به همدان را از ابتدای سال حدود 6 هزار و 100 نفر دانست و گفت: از ایام عید فطر تاکنون 720 نفر ورودی گردشگر خارجی به همدان داشتیم که نسبت به سال‌های قبل بهتر بوده است.

انتهای پیام/89003/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول