اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان:

200 روستای استان اصفهان مورد هدف گردشگری توریستی است

کارشناس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: 200 روستای استان اصفهان مورد هدف گردشگری توریستی قرار دارد.

200 روستای استان اصفهان مورد هدف گردشگری توریستی است

شهرام امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه گردشگران خارجی را به مکان‌های دیدنی و پر جاذبه استان اصفهان می‌بریم، اظهار داشت: چندین شهرستان اصفهان جزء پر مخاطب‌ترین‌های مکان‌های گردشگری در استان اصفهان و مورد توجه خارجی‌ها است.

وی افزود: بیشترین مکان‌های دیدنی در شهرستانهای اصفهان، کاشان، نطنز، نایین، سمیرم، فریدون‌شهر، فریدن است.

کارشناس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان یکی از پر مخاطب‌ترین مکان‌های دیدنی گردشگران خارجی است، تصریح کرد: 200 روستای استان اصفهان مورد هدف گردشگری استان اصفهان است.

امیری ادامه داد: هدف گردشگری ما این است که شهر اصفهان پایلوت گردشگری کشور محسوب شود، به نحوی که الگوی سایر استان‌های کشور شود.

وی گفت: هر چند عنوان می‌شود که ما در تحریم‌هستیم، اما این تحریم‌ها کاهش گردشگر  به کشور و استان اصفهان نداشته و در این چند سال ما شاهد افزایش گردشگران جدید بخصوص به شهر اصفهان هستیم.

کارشناس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اذعان داشت: وجود امنیت در ایران در شرایط فعلی سبب شده که ایران امن‌ترین کشور خاورمیانه و بسیاری از توریست‌ها به جای سفر به کشورهای دیگر ایران را انتخاب کنند که امسال این روند افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول