اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌مدیرکل میراث فرهنگی کرمان:

400 روستای گردشگری کرمان دفاتر پیشخوان دارند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: بیش از 400 روستای گردشگری استان کرمان دارای دفاتر پیشخوان هستند که در دوره‌های مختلف آموزشی به معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری آنها پرداخته می‌شود.

400 روستای گردشگری کرمان دفاتر پیشخوان دارند

حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به امضای تفاهمنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: بر اساس این تفاهمنامه همکاری مشترکی میان دو دستگاه در برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه معرفی و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری، همکاری مشترک در اطلاع‌رسانی و تبلیغ دفاتر و امکانات موجود در دفاتر پیشخوان، همکاری برای ایجاد سایت‌های تخصصی در زمینه میراث فرهنگی و ... برقرار می‌شود.

وی بیان داشت: بیش از 400 روستای گردشگری استان کرمان دارای دفاتر پیشخوان هستند که در دوره‌های مختلف آموزشی به معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری آنها پرداخته می‌شود.

شمس‌الدینی با اشاره به اینکه این روستاها سالانه میزان گردشگران و مسافران زیادی از سراسر کشور هستند، تصریح کرد: متصدیان و مدیران این دفاتر می‌توانند به عنوان بلد محلی بهترین گزینه برای پیشرفت و رونق اقتصادی این روستاها محسوب شوند.

وی به پویایی نخستین دوره آموزش گردشگری ویژه متصدیان دفاتر پیشخوان روستایی با حضور بیش از 25 نفر اشاره و خاطر نشان کرد: امیدواریم دوره‌های بعدی که به زودی انجام می‌شود‌ به صورت وسیع‌تر و پررنگ‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول