اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر:

186 واحد مسکن روستایی در ملایر افتتاح شد

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر از افتتاح 186 واحد مسکن روستایی همزمان با سومین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

186 واحد مسکن روستایی در ملایر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مسعود رضایی ظهر امروز در مراسم افتتاح این واحدهای مسکن روستایی در ملایر اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی در روستاها یک میلیارد و 580 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه از تابستان سال گذشته تاکنون 700 واحد مسکن روستایی در این شهرستان مقام‌سازی شده است، اضافه کرد: مقام‌سازی واحدهای مسکونی در روستاها ادامه دارد.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر به ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر اشاره کرد و گفت: تاکنون از محل تسهیلات مسکن مهر انفرادی 796 واحد مسکن مهر با اعتبار 16 میلیارد تومان احداث شده که از این تعداد تاکنون 684 واحد به اتمام رسیده است.

وی به ساماندهی گلزار شهدا در روستاهای ملایر اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دولت ساماندهی هشت گلزار شهدا در 6 روستای ملایر پایان می‌یابد.

رضایی اعتبار هزینه شده برای این گلزارها را 32 میلیون تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول