اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

مسکن مهر با مدلی جدید استمرار می‌یابد

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: مسکن مهر با مدلی جدید اما با سیاست‌های قبلی در دولت یازدهم استمرار می‌یابد.

مسکن مهر با مدلی جدید استمرار می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی اسد ظهر امروز در دومین روز از هفته دولت در جلسه شورای مسکن که در استانداری مازندران برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی موظف به ارائه خدمات مطلوب دولتی به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های زیادی در راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: هدف دولت رفع مشکلات جامعه است.

اسد هدف از تشکیل جلسات شورای مسکن را تعامل بین دستگاه‌ها در بحث مهم مسکن دانست و ادامه داد: در جلسات اخیر شورای مسکن بسیاری از مشکلات بین دستگاهی کمرنگ شد اما برخی از چالش‌های موجود ناشی از نبود منابع اعتباری است.

این مسئول با اعلام اینکه وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم معتقد به تداوم سیاست‌های مسکن مهر در کشور است، خاطرنشان کرد: موضوع مسکن مهر با سیاست‌های گذشته و مدل جدید در کشور استمرار می‌یابد.

اسد از سفر وزیر کابینه روحانی در مازندران خبر داد و گفت: آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پروژه‌های زیر مجموعه خود به مازندران سفر می‌کند.

وی افزود: جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی در مازندران تشکیل می‌شود موضوعات و چالش‌های مسکن مهر و پروژه‌های راه‌سازی مازندران مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اعلام اینکه برای بخش زیرساختی مجتمع‌های مسکن مهر نیازمند اعتبار هستیم، بیان داشت: در حوزه مسکن مهر باید با اولویت‌بندی مشکلات را حل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مسکن مهر در مازندران وضعیت مناسبی دارد اما تعاونی‌هایی که توانمندی ادامه کار را ندارند از طریق تعاونی حسابرسی انجام و به صورت سه جانبه مشکلات حل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه مسکن مهر با وضعیت خوبی روبرو است، گفت: ما آمادگی داریم هر تعاونی که توان کار ندارند از طریق تعاون حسابرسی شده و به صورت سه جانبه حل شود.

انتهای پیام/86006/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول