اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین روز از هفته دولت

235 مسکن روستایی در تویسرکان افتتاح شد

دومین روز از هفته دولت 235 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده با صرف اعتبار دو میلیارد و 700 میلیون تومان در تویسرکان افتتاح شد.

235 مسکن روستایی در تویسرکان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، دومین روز از هفته دولت 235 واحد مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی شهرستان تویسرکان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت هفته دولت به نمایندگی از واحدهای مقاوم‌سازی شده تویسرکان، واحدی در روستای امامزاده زید، توسط حسین‌علی شرکائی فرماندار شهرستان افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان در این برنامه با تبریک هفته دولت، گفت: گرامیداشت هفته دولت یادآور فداکاری شهیدان رجائی و باهنر و تجدید پیمان با آرمان‌ها و اهداف امام (ره) و شهداست.

علی جلالی در ادامه با اشاره به اهمیت مسکن و نقش آن در زیباسازی روستاها، گفت: تاکنون در شهرستان 235 مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده و امروز همزمان با هم بهره‌برداری شدند.

وی اعتبار صرف شده برای 235 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده شهرستان تویسرکان را دو میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد.

وی سهمیه مصوب شهرستان را 6 هزار و 855 مسکن عنوان و خاطرنشان کرد: تعداد 6 هزار و 66 نفر برای بهسازی مسکن خود تشکیل پرونده داده‌اند، برای تعدادی از پروژه‌ها عقد قرارداد شده و بخشی نیز در دست اجراست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تویسرکان در خصوص مسکن مقاوم سازی شده روستای امامزاده زید، گفت:  ساختمان در زمینی به متراژ 274 متر مربع و در دو طبقه احداث شده است.

وی اعتبار صرف شده برای ساخت واحد مقاوم‌سازی شده روستای امامزاده زید را 600 میلیون ریال از تسهیلات بانکی و آورده متقاضی عنوان کرد.

*افتتاح ساختمان تجاری ـ مسکونی امامزاده زید

امروز همچنین ساختمانی تجاری و مسکونی روستای امامزاده زید توسط فرماندار افتتاح شد.

ساختمان مذکور در سه طبقه با ارائه خدمات فنی از سوی بنیاد مسکن شهرستان در زیربنایی به متراژ یک‌هزار و 300 متر مربع و زمینی به مساحت 550 متر مربع با دو کاربری مسکونی و تجاری ساخته شده است.

اشتغال‌زایی از اهداف این طرح بوده که با همکاری متقاضی و بنیاد مسکن عملیاتی شد.

انتهای پیام/89010/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول