اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

بهره‌برداری از پروژه‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی سلماس

فرماندار سلماس گفت: فردا پروژه‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی در روستای اوربان سلماس بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی سلماس

مرتضی نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فردا به صورت همزمان 56 واحد مسکونی روستایی در 20 روستای ‌سلماس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که فردا به مناسبت هفته دولت در سلماس برگزار می‌شود شامل دیدار مردمی فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان سلماس با مردم بخش مرکزی در مسجد روستای اوربان و بازدید از پروژه احداث سد دیرعلی است.

نظری یادآور شد: امروز نیز مراسم بزرگداشت شهدای کارمند شهرستان سلماس و شهدای هفته دولت، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع سلماس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز شنبه نخستین روز هفته دولت مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در گلزار شهدا برگزار شد، ادامه داد: دیدار اعضای شورای اداری شهرستان سلماس با امام جمعه سلماس در دفتر امام جمعه سلماس و عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهداء با حضور خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران از دیگر برنامه‌هایی بود که روز شنبه به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

نظری ابراز داشت: روز دوشنبه نیز پروژه‌های شهرداری تازه شهر که شامل کارگاه ماسه شویی، بهسازی و احداث خیابان حاج غفور بود به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سلماس اضافه کرد: بهره برداری از پروژه انتقال آب با لوله در تازه شهر و بهره‌برداری از پنج واحد مسکن مهر در تازه شهر از دیگر پروژه‌هایی بود که روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول