اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران:

شهیدان رجائی و باهنر برای دولتمردان یک الگوی تمام عیار هستند

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: شهیدان رجائی و باهنر برای دولتمردان یک الگوی تمام عیار هستند.

شهیدان رجائی و باهنر برای دولتمردان یک الگوی تمام عیار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجائی و باهنر گفت: سالروز شهادت شهیدان گرانقدر دولت رجائی و باهنر که به نام هفته دولت در نظام اسلامی ایران معرفی شده از برکات انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و این هفته فرصت مغتنمی برای ارائه عملکرد دولت به مردم و شناخت نقاط ضعف و قوت دولت‌ها است.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: شهید رجائی برای دولتمردان نظام ایران یک الگوی تمام عیار از هر لحاظ بوده و عملکرد 28 روزه این شهید به همراه شهید باهنر نخست وزیر وی باید الگو و سرمشق مسئولان و دولتمردان کشور قرار گیرد.

این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران افزود: لطف خداوند همواره شامل حال بندگانی بوده که در طاعت خداوند و در خدمت مخلوق بودند و شهیدان رجائی و باهنر از آن جمله بندگانی بودند که از آزمون‌های سخت الهی عبور و در راه حقانیت موفق عمل کردند.  

عباسی در خصوص عملکرد اداره متبوعش در پنج ماهه سال جاری گفت: در این مدت در بخش کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق 11 هزار و 454 فقره وارده به شعب داشتیم که از این تعداد 11 هزار و 642 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 13 میلیارد و 727 میلیون و 840 هزار و 888 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت در بخش آرد و نان 594 فقره وارده که 590 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 2 میلیارد و 28 میلیون و 197 هزار و 999 ریال جزای نقدی و غیرنقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص بیشترین و کمترین تخلف در این تعداد پرونده‌ها گفت: گران‌فروشی با 4 هزار و 837 فقره، عدم درج قیمت 4 هزار و 396 فقره، عدم صدور فاکتور هزار و 14 فقره و کم‌‌‌فروشی با 628 فقره بیشترین و کمترین تعداد پرونده‌ها بودند. 

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول