اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارکردهای نظام در مازندران/30

اجرای 600 برنامه ورزشی هفته دولت در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اجرای 600 برنامه ورزشی در هفته دولت برای ورزش استان خبر داد.

اجرای 600 برنامه ورزشی هفته دولت در مازندران

احمد سعادت‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هفته دولت بیش از 600 برنامه ورزشی در ادارات، هیئت‌های ورزشی در قالب باشگاه‌ها، تیم‌ها و مراسم‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه ورزش و جوانان مازندران را برگزاری همایش قشر بسیج در 17 شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای عنوان کرد و افزود: این مراسم در حضور ورزشکاران و پهلوانان و همچنین خانواده‌های معظم شهدا در سالن زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره سالن چند منظوره و طبقاتی در ساری اظهار داشت: سالن طبقاتی چند منظوره در ساری به عنوان دومین سالن طبقاتی در ورزش استان است که پس از چالوس در مرکز استان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سعادت‌مند گفت: سالن طبقاتی ساری روند رو به رشدی دارد و تمام سعی و تلاش همکاران افتتاح این سالن قبل از پایان سال 92 است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به افتتاح چند پروژه ورزشی استان در هفته دولت اذعان داشت: تمام تلاش ما این است که بعد از هفته دولت چند پروژه ورزشی نیمه‌کاره در استان به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه درباره مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی در مازندران افزود: امروز مجتبی قدمی با اکثریت آرا از سوی اعضا مجمع به عنوان رئیس هیئت جودو استان منصوب شد و بر اساس توافق به عمل‌ آمده با فدراسیون والیبال روز 13 شهریور نیز مجمع عمومی هیئت والیبال استان با حضور رئیس فدراسیون در ساری برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با بیان اینکه به مرور زمان مجمع دیگر ورزشی به زودی در استان برگزار می‌شود، ابراز داشت: مجمع عمومی هیئت‌های تکواندو، رزمی، کبدی، تیر و کمان، اتومبیل‌رانی، ورزش زورخانه‌ای، کونگ‌فو، بیلیارد، گلف و .... در هفته‌های آینده می‌شود.

انتهای پیام/86005/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول