اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه خبر داد

اجرای 20 ویژه‌برنامه ورزشی در شهرستان عسلویه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه از اجرای 20 ویژه‌برنامه ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد.

اجرای 20 ویژه‌برنامه ورزشی در شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، همت نظامات دوشنبه‌شب در نشست مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: در هفته دولت قرار داریم و باید یاد و خاطره همه شهدای عظیم‌الشأن به‌ویژه دو شهید والامقام رجایی و باهنر را زنده نگه داریم.

وی صداقت، کار و تلاش در عمل را از الگوهای اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: ما باید چنین الگویی را مد نظر خود قرار دهیم و در راه تحقق اهداف این عزیزان که سربلندی کشور مقدس ایران اسلامی است تلاش کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان عسلویه بر لزوم بهبود وضعیت ورزش در شهرستان تاکید کرد و افزود: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری لازم است و همه باید در این عرصه اهتمام ورزند.

نظامات یادآور شد: عسلویه به دلیل قرار گرفتن در معرض آلاینده‌های زیست‌محیطی دارای شرایط خاصی است و باید با افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در راستای کاهش امراض و بیماری‌ها گام برداریم.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان عسلویه از اهدای لوازم ورزشی به باشگاه‌های شهرستان عسلویه در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم موجبات رشد و تقویت ورزش در شهرستان می‌شود.

نظامات از اجرای 20 ویژه‌برنامه ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد و تأکید کرد: این برنامه‌ها با برنامه‌ریزی انجام گرفته در شهرها و روستاهای مختلف برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: به همین منظور اداره ورزش و جوانان شهرستان عسلویه برنامه‌های متعددی نظیر برگزاری مسابقات فوتسال ویژه کارمندان دولت، افتتاح مسابقات لیگ ووشو در استان و اهدای لوازم ورزشی به باشگاه‌های فعال در سطح شهرستان را تدارک دیده که در هفته دولت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

نظامات بیان کرد: باید از همه توان و ظرفیت موجود برای ارتقای سطح کیفی ورزش شهرستان بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر ندهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول