اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد

210 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای افتتاح 5 طرح بندری در استان بوشهر

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای اجرای پنج طرح بندری در استان بوشهر 210 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

210 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای افتتاح 5 طرح بندری در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله خوشبختی عصر امروز در نشست با خبرنگاران با گرامی‌داشت هفته دولت و با بیان اینکه بنادر استان بوشهر توسعه قابل توجهی یافته است، بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی توجه خاصی به بنادر استان بوشهر دارد و ما باید از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌ها و ارتقا جایگاه بندر بوشهر و سایر بنادر استان در افق بلندمدت، استفاده کنیم.

وی با اشاره به افتتاح پنج طرح بندری در استان گفت: در هفته دولت پنج طرح شامل ساختمان ثبت شناورهای امور دریانوردان، تاسیسات زیربنایی و تجهیز آن در بندر بوشهر با اعتبار 60 میلیارد ریال، ساخت و تجهیز مخابرات دریایی و تجهیزات کمک ناوبری اچ اف بندر بوشهر و عسلویه با سرمایه گذاری 47 میلیارد ریال، انبار فنی و ملزومات بندر بوشهر با 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی یک‌دستگاه جرثقیل تلسکوپی هیدرولیکی بویه‌گذار برای مولتی‌کت بارج بویه‌گذار مراد 4 در بندر بوشهر با سه میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح و به ظرفیت‌ توان عملیاتی بندری، بوشهر و عسلویه افزود شد.

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه برای اجرای این پنج طرح 210 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت‌ها، فصلی جدید در تعامل مشترک با بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی را به‌عنوان یک عامل تاثیرگذار ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/66006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول