اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فنی و مهندسی زندان مرکزی یاسوج اعلام کرد

هزینه 120 میلیون تومانی برای راه‌اندازی تصفیه‌خانه زندان مرکزی یاسوج

مسئول فنی و مهندسی زندان مرکزی یاسوج گفت: برای راه‌اندازی مجدد تصفیه‌خانه زندان مرکزی براساس برآورد 120 میلیون تومان اعلام شده است.

هزینه 120 میلیون تومانی برای راه‌اندازی تصفیه‌خانه زندان مرکزی یاسوج

پژمان نیک‌اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به وضعیت نامطلوب فاضلاب زندان مرکزی یاسوج اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه پمپ تاسیسات تصفیه‌خانه زندان سوخته و باعث خارج شدن آن از سیستم شده در حال حاضر فاضلاب این مرکز به صورت باز در محیط رها شده، است.

مسئول فنی و مهندسی زندان مرکزی یاسوج با تایید وضعیت نامطلوب فاضلاب زندان مرکزی یاسوج که از سوی کارشناسان مرکز بهداشت ارائه شده ‌‌بود گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون اعتبارات در حال تخصیص است، انتظار می‌رود مسئولان ارشد استانی توجه ویژه‌ای نسبت به تامین اعتبار تصفیه‌خانه زندان مرکزی داشته باشند.

نیک‌اقبال با تاکید بر اینکه زندان مرکزی یاسوج مختص کل استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: بر‌اساس برآورد صورت گرفته توسط کارشناسان آب و فاضلاب جهت راه‌اندازی مجدد تصفیه‌خانه قریب به 120 میلیون تومان بیان شده که امیدواریم طی مکاتبات صورت گرفته که توسط استاندار به معاون برنامه‌ریزی جهت تامین و اختصاص اعتبار بوده در بودجه امسال این میزان نیز پیش‌بینی شود.

نیک‌اقبال با بیان این‌که جهت راه‌اندازی مجدد تصفیه‌خانه زندان مرکزی 120 میلیون تومان برآورد شده، گفت: بعد از راه‌اندازی تصفیه‌خانه و ورود آن به سیستم باید نیرویی به صورت شبانه‌روزی در مرکز باشد و کلیه اقدامات کلرزنی، پسماند، مشکلات زیست‌محیطی و ... سیستم را کنترل کند که جهت نگهداری سیستم سالانه 100 میلیون تومان نیاز است.

مسئول فنی و مهندسی زندان مرکزی یاسوج گفت: با توجه به اینکه زندان از مکان‌های حساس بوده و افراد مختلفی در آن نگهداری می‌شوند انتظار می‌رود مسئولان ارشد استانی در تخصیص اعتبارات امسال منابعی در خصوص نگهداری و راه‌اندازی سیستم تصفیه‌خانه زندان در نظر بگیرند.

وی، با اشاره به اینکه ورود فاضلاب زندان به محیط آزاد و وارد شدن به رودخانه بشار باعث خسارات و صدمات زیادی می‌شود، گفت: امیدواریم مسئولان ارشد استان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن از ورود فاضلاب به محیط باز جلوگیری شود.

نیک‌اقبال تاکید کرد: با توجه به اینکه به تازگی رود بشار توسط اقدام ضربتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد زنده شده و تمام مردم استان نیز از این موضوع راضی هستند، انتظار داریم مسئول ارشد استان توجه‌ای ویژه‌ به بحث تصفیه‌خانه زندان مرکزی داشته باشند.

انتهای پیام/82011‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول