اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

دوم شهریور مبین ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاء‌کنندگان حکومت الهی است

استاندار مرکزی هفته دولت را تداعی روزهای پرافتخار خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: دوم شهریور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبین مجاهدت و ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاء کنندگان حکومت الهی انبیاء است.

دوم شهریور مبین ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاء‌کنندگان حکومت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد در پیامی به مناسبت هفته دولت که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: این روز تداعی‌کننده روزهای پرافتخار ناشی از خدمتگزاری شهیدان سرافراز و صدیقی همچون رجایی و باهنر است و نامگذاری سالگرد شهادت این عزیزان به نام هفته دولت، ارج نهادن به مقام شامخ آنان و تلاش و کوشش مضاعف برای خدمت شایسته و بی‌منت به مردم فهیم ایران اسلامی و حرکت به سوی اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک این هفته فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی دولت خدمتگزار در عرصه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و به ویژه در سطح استان مرکزی به تصویر در آمده و زمینه آگاهی مردم شریف و عزیز استان نسبت به ثمرات و تلاش خادمانشان فراهم گردد.

در این پیام آمده است: هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون‌ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی، اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه‌ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی‌منت ندارند.

این پیام می‌افزاید: بحمدالله در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد، شاهد حماسه جاوید و ماندگار 24 خرداد ماه یعنی حماسه بزرگ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودیم که شور و شوق مردم انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران به تاسی از آموزه‌های الهی و دینی و رهبر عظیم‌الشان نظام به یک باره نظام سلطه را همچون گذشته به ورطه یاس و شکست کشاند.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: ضمن گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره دو اسوه علم و تقوی شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به تلاشگرانی که صادقانه و عاشقانه و با همت و بی‌منت در مسیر خدمت به ملت تلاش می‌کنند، خدای سبحان را شاکرم که توفیق خدمت در مسیر عزت به مردم شهیدپرور استان امام راحل را به اینجانب ارزانی داشت.

شعبانی‌فرد در این پیام می‌افزاید: شکل‌گیری دولت یازدهم را همزمان با هفته مبارک دولت و در تداوم مسیر خدمت رسانی روزافزون به فال نیک گرفته و ضمن تبریک مجدد این ایام برای دولت دکتر روحانی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/87001/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول