اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان:

پزشک متخلف به اتهام اخذ وجه زیرمیزی 400 میلیون جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان از محکومیت قطعی یک پزشک متخلف به اتهام اخذ وجه غیرقانونی (زیرمیزی) خبر داد.

پزشک متخلف به اتهام اخذ وجه زیرمیزی 400 میلیون جریمه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا حسن‌پور ظهر امروز طی نشستی اظهار داشت: در پی مراجعه  یک بیمار و طرح شکایت مبنی بر دریافت پول 200 میلیون ریال وجه خارج از ضوابط توسط یکی از پزشکان پرونده‌ای به اتهام تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

وی تصریح  کرد: با تشکیل پرونده و اخذ نظر از دانشگاه علوم پزشکی، تخلف این پزشک که ظاهرا از یک شهرت فراگیر نیز برخوردار بود محرز و پرونده نامبرده  تحت رسیدگی قرار گرفت.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان؛ این پزشک برای انجام عمل جراحی بیمار خود را مجبور به پرداخت هزینه در مطب شخصی کرد و شروع دوره درمان را  منوط به پرداخت این هزینه کرد.

وی بیان داشت: با بررسی این شکایت و برابر نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان، تخلف نامبرده محرز شد؛ لیکن به دلیل اعتراض‌های متعدد پرونده به شعبه عالی تجدیدنظر سازمان تعزیرات حکومتی کشور ارسال شد.

حسن‌پور با اشاره جزییات دیگر روند رسیدگی به این پرونده مهم، خاطرنشان کرد: سرانجام پس از گذشت یک سال با اتمام بررسی‌ها و پاسخ به اعتراضات، حکم قطعی صادر و نامبرده به پرداخت 400 میلیون ریال در حق دولت و همچنین استرداد حقوق شاکی به مبلغ 200 میلیون ریال محکوم شد.

وی اضافه کرد: جزئیات تخلف این پزشک در پرونده پزشکی نامبرده نیز به عنوان سابقه درج شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با بیان اینکه روند رسیدگی به تخلفات این صنف با جدیت در دستور کار است، از مفتوح بودن چند پرونده تخلف پزشکی خبر داد و تاکید کرد: شهروندان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از پرداخت هر گونه وجه خارج از مقررات حسابداری بیمارستان خودداری کنند و مطالبه هر گونه وجه نقد از سوی پزشکان را به عنوان تخلف به مراجع ذی‌ربط گزارش کنند.

انتهای پیام/88007/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول