اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

پیگیری مشکلات پزشکان بردخون در کمیسیون بهداشت مجلس

نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مشکلات مربوط به فعالیت پزشکان در بردخون را در کمیسیون بهداشت مجلس پیگیری کردیم.

پیگیری مشکلات پزشکان بردخون در کمیسیون بهداشت مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با مردم بردخون در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بردخون دارای موقعیت‌های بسیاری در زمینه‌های کشاورزی، صیادی و دریا، نفت و گاز، محیط زیست و توریسم است که اگر موانع و مشکلات آن رفع شود شاهد توسعه مناسبی در منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به برخی مشکلات گفت: ریزگردها اثرات جبران‌ناپذیری بر سلامتی مردم دارد که در این مدت پیگیری‌هایی با محیط زیست داشته‌ایم و در این رابطه تذکراتی به وزیر جهادکشاورزی و مسئولان ذیربط داده شده که امیدواریم این مشکل نیز رفع شود.

وی دلیل رکود پروژه‌ها را کمبود اعتبارات دانست و گفت: برخی پروژه‌ها در کشور که استان ما نیز مستثنی نیست، راکد شده که با افزایش اعتبارات شاهد ادامه کار خواهیم بود.

احمدی با اشاره به مشکلات پزشکان در دیر و بردخون گفت: پیگیری‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان را در کمیسیون بهداشت مجلس دعوت کردیم و خواستار افزایش مزایا برای پزشکان و حضور بیشتر آنان در استان و شهرستان دیّر شده‌ایم.

نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی به موضوع اسکله خورخان بردخون اشاره کرد و افزود: در ابتدای ورود به مجلس برای احداث اسکله تنها مصوبه‌ای وجود داشت، اما براساس مطالبات مردم نشست‌هایی با مسئولان داشتیم و در جلسه فنی حضور یافتیم تا اینکه در 27 اسفند 91 ترک تشریفات پایان یافت و به وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ شد و قرارداد آن با قرارگاه خاتم امضا و وارد مرحله اجرایی شده است.

وی ادامه داد: اعتبار اولیه بیش از 250 میلیارد ریال تعیین شده بود، اما در محاسبه جدید این مبلغ به بیش از 340 میلیارد ریال رسیده که اکنون وارد مرحله عملیاتی شده و 35 متر سنگ در حوضچه اسکله ریخته شده است.

احمدی ایجاد ایستگاه گیرنده شبکه‌های دیجیتالی را یادآور شد و گفت: اکنون همه شهرستان‌ها و بخش‌های حوزه انتخابیه از جمله بردخون دارای شبکه دیجیتالی هستند و با تجهیز ایستگاه اختر مشکلات احتمالی رفع می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی ادامه داد: مشکلات ورزشی در همه استان وجود دارد، اما شهرستان دیر و بخش بردخون کمبودهای بیشتری دارند که در این مدت بازدیدهایی از استادیوم ورزشی بردخون و فعالیت‌هایی برای حل مشکلات ورزشی منطقه داشته‌ایم.

انتهای پیام/66003/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول