اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اورژانس 115 بابل:

خبرگزاری فارس مدافع ارزش‌های نظام است

سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های پیشرو در کشور، مدافع ارزش‌های نظام و انقلاب و حریم ولایت فقیه است.

خبرگزاری فارس مدافع ارزش‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مهدی غلام‌نیا‌روشن امشب در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: خبرگزاری فارس ازجمله خبرگزاری‌های مهم کشور است که در عرصه اطلاع‌رسانی نسبت به سایر خبرگزاری‌ها به صورت پیشرو مدافع ارزش‌های نظام، انقلاب و حریم ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل سرعت، دقت و صحت، خبرگزاری فارس به عنوان منابع مهم خبری کشور تبدیل شده، افزود: امروزه دارا بودن خبرنگاران زبده و فعال یکی از شرایط مهم پایداری رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

غلام‌نیا‌روشن بیان داشت: دارا بودن خبرنگاران ولایی و پیرو خط امام یکی از دلایل موفقیت خبرگزاری فارس در سطح کشور بوده و دلیل این مدعا انعکاس اخبار مطلوب و تاثیرگذار خبرگزاری فارس در شرایط حساس جامعه از جمله انتخابات است.

وی با تقدیر از رسانه فارس عنوان کرد: امروزه تاثیر این رسانه در پیشبرد برنامه‌های شهرستان بابل برای همه مسئولان مشهود بوده و بسیاری از مسئولان بر این باور هستند این رسانه از تاثیرگذاری بسیار خوبی نسبت به رسانه‌های دیگر در شهرستان بابل برخوردار است.

غلام‌نیا‌روشن در پایان با اهدای لوح سپاس به خبرنگار فارس در بابل از انعکاس مطلوب اخبار اورژانس 115 بابل در خبرگزاری فارس تقدیر کرد.

انتهای پیام/86009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول