اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه خبر داد

راه‌اندازی دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت به همت مجمع امور صنفی شهرستان

به همت مجمع امور صنفی کهگیلویه دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت در هفته جاری راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت به همت مجمع امور صنفی شهرستان

آزاد خردمند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، از راه‌اندازی دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به پیشرفت کمی و کیفی کار خبر و اطلاع‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهر دهدشت به عنوان مرکز شهرستان کهگیلویه نیز در سال‌های اخیر به واسطه حضور نمایندگان خبرگزاری‌ها در سطح شهرستان روند روبه رشدی داشته است.

خردمند، وظیفه خبرنگاران را خطیر و حساس خواند و بیان داشت: وجود خبرنگاران جوان و پرتلاش در سطح شهرستان تنها یک روی سکه است و برای پیشرفت هرچه بیشتر کار اطلاع‌رسانی به خصوص در حوزه خبرگزاری‌ها باید زیرساخت‌های لازم برای این کار در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

خردمند، تشکیل انجمن خبرنگاران شهرستان کهگیلویه را نقطه عطفی در حوزه رسانه های کهگیلویه دانست و عنوان کرد: با تلاش‌های مستمر خبرنگاران فارس در شهر دهدشت و با همکاری بی‌شائبه مجمع امور صنفی کهگیلویه در هفته جاری دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت به صورت رسمی و با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح می‌شود.

این مسئول در اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با تقدیر از تلاش‌های  سرپرست خبرگزاری فارس در استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: تلاش مجدانه سرپرست خبرگزاری فارس در استان و وجود نیروهای مستعد در بدنه این خبرگزاری باعث شده روزبه‌روز بر محبوبیت و تأثیرگذاری این خبرگزاری در سطح استان افزوده شود.

خردمند ابراز داشت: گرچه تلاش‌های زیادی از طرف رسانه‌های جمعی برای رشد و اعتلای کار خبر در استان انجام می‌گیرد، اما باید توجه داشته باشیم که بخشی از این بار باید بر دوش روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌ها باشد و برای این موضوع باید روابط عمومی‌های دستگاه‌ها به خصوص در سطح شهرستان‌ها تقویت شوند.

وی، فعالیت خبرگزاری فارس در کهگیلویه را مطلوب و رضایت‌بخش دانست و تصریح کرد: امیدواریم افتتاح دفتر خبرگزاری فارس در شهر دهدشت فتح بابی باشد تا سایر خبرگزاری‌ها و خبرنگاران آنها نیز دفاتر خود را در سطح شهر دهدشت فعال و تقویت کنند.

خردمند در پایان با تقدیر از رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه به خاطر تأمین فضا و امکانات لازم برای راه‌اندازی دفتر خبرگزاری فارس در دهدشت، بیان داشت: امیدواریم که با همکاری سایر دستگاه‌های استانی و شهرستانی به خصوص اداره‌کل فرهنگ و ارشاد و خانه مطبوعات برخی کمبودهای جزیی خبرنگاران فارس در این شهرستان نیز مرتفع شود.

انتهای پیام/82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول