اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد مطرح کرد

سرعت در کنار دقت و صحت مهم‌ترین ویژگی خبرگزاری فارس

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد مهم‌ترین ویژگی خبرگزاری فارس در خراسان شمالی را سرعت در انعکاس اخبار عنوان کرد و گفت: البته این موضوع در کنار دقت و صحت اخبار همواره مورد توجه این رسانه بوده است.

سرعت در کنار دقت و صحت مهم‌ترین ویژگی خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا موفق ظهر امروز در بازدید از دفتر این خبرگزاری در خراسان شمالی اظهار کرد: اعتقاد داریم که بازتاب خبری خبرگزاری فارس بالا بوده که جایگاه این رسانه ارزشمند را می‌رساند.

وی با بیان اینکه اخبار این خبرگزاری را دنبال می‌کنم، گفت: بارها در نشست‌ها خبرنگاران فارس را دیده که سریع‌تر از سایر رسانه‌ها اقدام به انعکاس آنلاین اخبار می‌کنند.

موفق افزود: خوشبختانه این رسانه در استان تعامل بسیار خوبی نیز با مجموعه شهرداری و شورای شهر داشته و در طول سال اقدام به انتشار اخبار نشست‌ها و فعالیت‌ها می‌کند.

وی نقش رسانه‌ها را در دنیای امروز برشمرد و گفت: بی‌گمان رسانه‌ها نقش‌آفرینان عرصه اطلاع‌رسانی و نمایندگان افکار عمومی هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد ایجاد امید در جامعه را از کارکردهای رسانه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: البته در کنار انتقال کارکردها، رسانه با انتقاد سازنده با قلمی شیوا و محبت‌آمیز، می‌تواند دستگاه‌ها را در خدمت هر چه بیشتر به مردم یاری کند.

به گزارش فارس، اکبر منصوری مدیر خبرگزاری فارس در خراسان شمالی نیز در این دیدار انعکاس اخبار حوزه شهری را از اولویت‌های این خبرگزاری برشمرد.

انتهای پیام/63002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول