اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب تاکید کرد

لزوم احیای خانه بهداشت روستایی در میناب

امام جمعه شهرستان میناب گفت: احیای خانه بهداشت روستایی از مباحثی است که باید به آن توجه جدی شود.

لزوم احیای خانه بهداشت روستایی در میناب

حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب به اهمیت ماه رمضان پرداخت و اظهار داشت: رمضان ماهی سراسر برکت است ولی دهه آخر آن از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه راز ماندگاری انسان را در خدمت عمومی و سود رسانی به مردم، کوتاهی نکردن در عمل، بی منت بودن خدمت، کار براساس اصول و معیارهای دینی و حفظ بیت المال و امانتداری عنوان کرد.

معتمدی‌‌فر در ادامه با بیان این که آئین تودیع و معارفه‌ها در میناب بیشتر به معاوضه مدیران شبیه است، افزود: نیرویی که پس از سال‌ها کار با روحیه مردم آشنا می‌شود و امور را به خوبی اداره می‌کند نباید در معادله تعویض قرار گیرد.

امام جمعه میناب با بیان اینکه میناب دومین شهرستان هرمزگان به شمار می‌رود، اظهار داشت: توسعه از مقوله‌هایی است که باید در همه عرصه برای میناب به صورت ویژه دیده شود.

وی همچنین بر لزوم توجه به احیا خانه‌های بهداشت روستایی تاکید کرد و با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه ازدیاد نسل گفت: متاسفانه در این راستا هنوز بخشنامه و دستورات لازم صادر نشده که مجموعه شبکه بهداشت باید پیگیری لازم را انجام دهد.

امام جمعه میناب تولید نسل در میناب را شایسته این شهرستان ندانست و گفت: شبکه بهداشت باید در این زمینه و برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در این راستا تلاش کند.

انتهای پیام/88004/س20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول