اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجمین روز از هفته دولت

طرح‌های کشاورزی شاهین‌دژ به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شاهین‌دژ گفت: طرح‌های کشاورزی شاهین‌دژ در پنجمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح‌های کشاورزی شاهین‌دژ به بهره‌برداری می‌رسد

بهروز بهروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح‌های کشاورزی شاهین‌دژ شامل پوشش بتنی انهار کشاورزی، جاده بین مزارع آغجه مسجد، آبیاری قطره‌ای احمدآباد و گوساله پروری زمان آباد روز چهارشنبه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بازدید از طرح ساخت مدرسه ابتدایی آغ تپه، بازدید از طرح ساخت سالن ورزشی و فرهنگی بسیج در هاچه سو و بهره‌برداری از دو کارخانه شن و ماسه داشکسن و پاره از دیگر پروژه‌هایی است که به مناسبت هفته دولت در شاهین‌دژ افتتاح می‌شود.

بهروزی یادآور شد: ناحیه مقاومت بسیج، خیرین مدرسه‌ساز و جهاد کشاورزی دستگاه‌های اجرایی هستند که پروژه‌های هفته دولت را افتتاح می‌کنند.

وی ادامه داد: محل اجرای این پروژه‌ها هاچه سو و روستای آغ تپه بوده و از جمله خیرینی که در این پروژه‌ها شرکت دارند پرویز حسین‌زاده است.

بهروزی خاطرنشان کرد: صبح روز پنج‌شنبه نیز غبارروبی مزار شهداء با حضور کلیه مدیران و کارکنان ادارات و نهادها توسط بنیاد شهید در گلزار شهدای شاهین‌دژ انجام می‌شود.

وی با اشاره به روز جمعه روز مبارزه با تروریسم و شهادت مظلومانه رجایی و باهنر، اذعان کرد: حضور پرشور در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای نماز جمعه شاهین‌دژ از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول