اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

اطمینان دارم با نهایت دقت و وسواس ارزیابی دستگاه‌های اجرایی انجام شده است

استاندار کرمان گفت: این اطمینان را می‌دهم که با نهایت دقت و وسواس ارزیابی دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

اطمینان دارم با نهایت دقت و وسواس ارزیابی دستگاه‌های اجرایی انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی در تالار برق شهر کرمان اظهار داشت: نتایجی که در معرفی دستگاه‌های برتر در سطح کشور و استان انجام می‌شود، حاصل زحماتی است که از رده‌های پایین در سیستم‌های اداری دنبال کردند.

وی بیان داشت: همه کارهای انجام شده در دولت‌ها‌ مربوط به نظام جمهوری اسلامی است و فرد و گروه خاصی را شامل نمی‌شود. 

نجار تصریح کرد: همه برای زمینه‌سازی و فراهم کردن بستری آرام برای کار و تلاش، همت کردند و گر چه‌ تعدادی دستگاه به عنوان برتر معرفی می‌شوند، اما همه دارای رتبه و جایگاه هستند، زیرا‌ برای اعتلای نظام اسلامی تلاش کردند.

وی ابراز داشت: این اطمینان را می‌دهم که با نهایت دقت و وسواس ارزیابی دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

استاندار کرمان گفت: امروز می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که در بهترین زمان و مکان خدمتگزاری هستیم که رأس آن رهبری عادل است، لذا نیت‌ها را خالص کنیم تا خداوند راه را به ما نشان دهد.

نجار با بیان اینکه قدر دانستن این نظام و رهبری تلاش مضاعف است، خاطر نشان کرد: خدمت توأم با اخلاص و عشق، برای انسان لذت‌بخش است.

وی خلق حماسه سیاسی را موجب یأس و ناامیدی دشمنان عنوان کرد و گفت: دولتی با عنوان تدبیر و امید حاصل شده و همه ما وظیفه داریم تا با تلاش خود کاستی‌های موجود را در حد توان رفع کنیم و‌ حماسه اقتصادی محقق شود.

نجار اذعان داشت: 30 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کرمان در حال انجام و رو به افزایش است، لذا همه باید تلاش و همت کنیم که خلق حماسه اقتصادی اتفاق بیفتد.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که اگر همه در مسیر احکام نورانی اسلام حرکت کنیم در نظام الهی نباید فقیری باشد، ایده‌آل‌ نظام اسلامی این است که همه صا‌حب امکانات و رفاه باشند. 

نجار گفت: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و این می‌طلبد تا ما امور را برای رفاه مردم تسهیل کنیم، اگر بخواهیم کار‌ها به خوبی پیش برود باید نگاه فرابخشی داشته باشیم.

وی با تاکید بر رعایت مسائل اخلاقی‌ اظهار داشت: برای اینکه جامعه در مسیر اخلاق حرکت کند، همه موظف به پشتیبانی از دولت هستیم و همه باید طبق نظر رهبری عمل کنیم.

 

===============

گزارش از شیما صفرزاده

عکس از محسن رجب‌پور

===============

انتهای پیام/80017/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول