اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کردستان:

جامعه موفق نیازمند روحیه انتقادپذیری مسئولان است

مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به اینکه انتقاد سازنده، مسئولان را در مسیر ترقی و پیشرفت قرار می‌دهد، گفت: جامعه‌ای موفق و سرزنده است که روحیه انتقادپذیری در آن جاری باشد.

جامعه موفق نیازمند روحیه انتقادپذیری مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسدالله گرجی‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات زندان‌های استان کردستان اظهار کرد: مسئولان باید آستانه تحمل خود را در برابر انتقاد موثر بالا ببرند تا بتوانند جامعه را به سمت ترقی و پویایی سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام الهی سنگین و حساس است، افزود: همه ما باید برای ادای وظیفه‌ای که برعهده گرفته‌ایم تلاش و کوشش کنیم و از هیچ چیزی دریغ نورزیم.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری زندان‌های استان کردستان گفت: نظم و ترتیب سازمان از جمله این اولویت‌هاست و باید با اجرای بخش‌نامه و دستورالعمل‌های سازمان سعی در اجرای اهداف از بیش تعیین شده سازمان داشته باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان یادآور شد: تلاش برای کاهش آمار زندانیان نیازمند همکاری و تعامل سازنده بین زندان و دادگستری است و حضور مستمر و منظم قضات و مسئولان قضایی در زندان و رسیدگی به مشکلات قضایی مددجویان از رسیدن به اهداف کاهش جمعیت کیفری است که امید است بیش از پیش مدنظر قضات و مسئولان قضایی قرار گرفته شود.

گرجی‌زاده همچنین با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب بیان کرد: خون شهدا اسلام و انقلاب را بیمه کرد و ما باید با تلاش در راستای اهداف ارزشمند آنان گام برداریم و از هیچ کوششی برای حفظ و پاسداری از این دستاورد الهی دریغ نکنیم و این میسر نمی‌شود مگر با خدمت‌گذاری صادقانه و دلسوزانه که همانا هدف شهدای ما بود که وصیت نامه گرانقدر آنان بیشتر بر خدمت به مردم بود که ما هم باید آن را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم .

وی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها را از  جمله برنامه‌هایی دانست که  به فرد زندانی در خصوص درآمدزایی و امرار معاش کمک می‌کند و آنان را از بازگشت مجدد به زندان مصون می‌دارد.

وی در پایان اضافه کرد: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری زندانیان در برنامه‌های آموزشی به ویژه حرفه‌آموزی می‌تواند در سلامت زندان و زندانی مؤثر و شرایط را برای ادامه زندگی در مسیر سعادت فراهم آورد.

انتهای پیام/79007/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول