اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس همدان خبر داد

شناسایی 4 تنیسور برتر مسابقات منطقه یک کشور در همدان

رئیس هیئت تنیس استان همدان از راهیابی چهار تنیسور برتر مسابقات تنیس منطقه‌ای کشور که به میزبانی همدان در جریان است خبر داد.

شناسایی 4 تنیسور برتر مسابقات منطقه یک کشور در همدان

سید عادل برقعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: برای نخستین بار استان همدان موفق شده تا میزبان یک مسابقه تنیس در سطح کشوری باشد که این برای رشته تنیس افتخار بزرگ است.

وی افزود: داشتن سخت‌افزار مناسب برای برگزاری مسابقات در سطوح مختلف برای هر منطقه و استانی از کشورمان قابلیت خوبی محسوب می‌شود که تاکنون و قبل از افتتاح آکادمی تنیس الیت همدان از این ظرفیت محروم بود.

رئیس هیئت تنیس استان همدان اضافه کرد: با آغاز به کار آکادمی تنیس الیت که برای آموزش نوجوانان علاقه‌مندان زیر 15 سال در نظر گرفته شده بستر مناسب برای استفاده از این مکان برای برگزاری مسابقات مختلف ایجاد شده است.

به گفته وی، ساخت اصولی این آکادمی و داشتن استانداردهای لازم زمین آکادمی تنیس الیت باعث شده تا مسئولان فدراسیون تنیس کشور برای نخستین بار میزبانی یک دوره مسابقات را به هیئت همدان واگذار کنند.

برقعی یادآور شد: همدان بر اساس تقویم ورزشی فدراسیون تنیس کشور میزبان مسابقات قهرمانی تنیس منطقه یک کشور با حضور 34 تنیسور از استان‌های مختلف کشور است.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با عنوان یادواره شهید سید احمد برقعی و گرامیداشت سرداران، امیران، فرماندهان و 8 هزار شهید استان همدان برگزار شده است، گفت: این مسابقات برای نخستین بار در آکادمی تنیس الیت مجموعه ورزشی ملت همدان در حال برگزاری است که شرکت‌کنندگان به صورت تک‌حذفی با یکدیگر رقابت کردند که در پایان چهار نفر برتر شناسایی شدند.

برقعی با بیان‌ اینکه کسب امتیاز این رقابت‌ها در رنکینگ کشوری تنیس‌بازان تأثیر دارد،‌ عنوان کرد: 34 تنیسور حاضر در این مسابقات از استان‌های قم، البرز، اصفهان، زنجان، تهران و همدان حضور دارند که نفرات برتر این مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی در رنکینگ تنیس‌بازان ایران نیز امتیاز کسب می‌کنند.

وی افزود: شهاب موسویان از تهران، امیرسالارمولوی از زنجان، امیرحسین بادی از قم و منوچهر کمالی از تهران موفق شدند تا با شکست رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات راه پیدا کرده و برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه می‌کنند.

رئیس هیئت تنیس همدان تصریح کرد: این مسابقات زیر نظر مستقیم سازمان لیگ فدراسیون برگزار می‌شود که بر اساس اعلام این سازمان سر داور این دوره از مسابقات را مرتضی حسین‌دوست از تهران برعهده دارد و فرامرز سرداری‌مهر نیز مدیر اجرایی رقابت‌ها است.

به گفته وی، عصر امروز سه‌شنبه 18 تیر ماه با حضور مسئولین ارشد فدراسیون تنیس کشور، اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و حفظ آثار و شورای شهر و شهرداری در محل آدکامی تنیس الیت برترین‌های این رقابت‌ها معرفی و جوایز نقدی به آنان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول