اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از چهار روز رقابت

منوچهر کمالی قهرمان مسابقات منطقه‌ای تنیس همدان شد

عنوان قهرمانی مسابقات تنیس منطقه یک کشور که به مدت چهار روز به میزبانی همدان در جریان بود به منوچهر کمالی از تهران رسید.

منوچهر کمالی قهرمان مسابقات منطقه‌ای تنیس همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات تنیس منطقه یک کشور که با عنوان یادواره شهید سید احمد برقعی و گرامیداشت سرداران، امیران، فرماندهان و 8 هزار شهید استان همدان طی چهار روز در جریان بود با اعلام نفرات برتر به پایان رسید.

این رقابت‌ها که نخستین میزبانی همدانی‌ها در رشته تنیس و در سطح کشوری بود با استقبال خوب تنیسورهایی از شش استان کشور شامل قم، البرز، اصفهان، زنجان، تهران و همدان روبه‌رو شد که طی چهار روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

34 تنیسور حاضر در این مسابقات در دو زمین تنیس آکادمی الیت و کوثر همدان و در یک جدول تک حذفی با هم رقابت کردند که در پایان شهاب موسویان از تهران، امیرسالار مولوی از زنجان، امیرحسین بادی از قم و منوچهر کمالی از تهران موفق شدند تا با شکست رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

در دیدار رده‌بندی امیرسالار مولوی از زنجان و امیرحسین بادی از قم به عنوان مشترک سومی دست یافتند و در دیدار پایانی منوچهر کمالی موفق شد برابر همشهری تهرانی خود شهاب موسویان با حساب دو بر صفر و با امتیازهای شش بر دو و شش بر سه به برتری برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در پایان این رقابت‌ها لوح تقدیر و جوایز نقدی نفرات برتر با حضور سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان، فرشاد صفتی مسئول کمیته مسابقات فدارسیون تنیس، سید امیر برقعی مسئول کمیته آموزش فدراسیون تنیس، سید احمد حسنی‌حلم رئیس شورای شهر و سید عادل برقعی رئیس هیئت تنیس استان همدان اهدا شد.

گفتنی است خبرگزاری فارس تنها رسانه‌ای بود که به صورت روزانه و در آیین پایانی این مسابقات پیگیر اخبار این رویداد ورزشی بود.

انتهای پیام/89020/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول